Zwanger of niet??

Dankjewel voor jullie reacties!
AnnaR ik ben blij dat jij ook zo een streepje had!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb vanochtend ook weer een test gedaan toevallig ook van de action en dit was geen vroege zwangerschapstest maar de test die je op de dag zelf van je menstruatie kan testen en deze sloeg ook positief uit. Licht streepje! 
De andere tests van gisteren waren wel de vroege zwangerschapstesten
 
Christaaa Wat fijn dat het bij jou ook zo licht was en dat is goed gegaan? Ik vind het allemaal zo onwerkelijk! ik had het zo erg gehoopt maar niet gedacht dit keer raak te zijn..

 
Van harte meiden, ik hoop dat het allemaal goed gaat lopen. Bij mij is het op deze manier al twee keer mis gegaan.... want  testen voor je NOD is niet verstandig. Ongeveer 50 procent gaat namelijk mis. Dit weet je dan normaal gesproken niet, omdat je gewoon je NOD afwacht en dan ongesteld wordt. Ik heb namelijk ook al twee keer voor mijn nod positief getest en beide keren werd ik een paar dagen na mijn nod toch ongesteld! Nu test ik nooit meer voor mijn nod. Hoe moeilijk dat ook is, twee keer teleurgesteld worden is nog heftiger... 
 
Terug
Bovenaan