Zwanger of niet??

Hallo allemaal,
 
Ik heb vandaag de early test van kruidvat gedaan (1 dag voor NOD). en letterlijk na 1 seconde kwam het kruisje al in beeld. het werd een hele donkere kruis. Ik zat echt te janken op de wc van blijdschap. Maar aangezien het 1 dag voor NOD is ben ik bang dat het nog mis kan gaan, (btw het is mijn eerste zwangerschap dus ben sowieso overal nieuw in).
Moet ik proberen die angst te onderdrukken en gewoon te genieten?
 
Mellysia, ik heb ook paar dagen voor NOD mijn NOD is morgen of vrijdag... gewoon genieten!! Een streep is een streep toch? Ook ik ben bang dat het nog fout gaat maar al drie dagen aan het testen en allemaal positief. Daarnaast heb ik ook echt klachten. Onderbuik pijnen en onderug en vanacht paar keer wakker door maagzuur. Nu erg last van waterige afscheiding ( kleurloos ) heb je hier ook last van? 
 
Beste Kriebels,
Ik ben net even naar kruidvat gegaan om de dure digitale clearblue te halen. en ja hoor, die geeft ook zwanger aan. er is nu dus 100% duidelijkheid. 
Ik moet aangeven dat ik inderdaad meer afscheiding heb (kleurloos). en ik merk het heel erg aan mijn borsten. Die zijn zo gevoelig en voelen mega vol aan. 
Hier een foto van beide testen. (hopelijk lukt het in een keer met de foto.
212e81i.jpg
 
Terug
Bovenaan