Zwanger of niet??

ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil en direct een normale cyclus die elk maand hetzelfde is. Nu ben ik drie dagen over tijd. Voel helemaal niks, alleen beetje zeurderig gevoel onderin mijn buik. Dus had 3 dagen geleden zoiets van: Ah komt eraan. Maar nee.
maar juist omdat ik mij zo doodnormaal voel durf ik dus niet te testen. Idioot toch? Bang dat ik dingen in mijn hoofd haal ofzo? Angst voor het onbekende?
Iedereen test zo snel mogelijk, waarom wacht ik dan? Ook een beetje omdat ik las dat je beter ochtendurine kan gebruiken.. herkent iemand dit?
 
 
 
Duidelijker kan niet Mellysia! Super leuk. Jij ook Gefeliciteerd!! Lopen we gelijk op.. Heb je de verloskundige al gebeld? ik heb net gebeld en 6 april heb ik de eerste echo en 13 april op gesprek bij de verloskundige.. Nu is het in een keer allemaal zo echt !!
 
Anoniempje, ik snap je gevoel maar als ik jou was zou ik toch een test tegen aan gooien. die onzekerheid is helemaal killing, niet?? 
Wat betreft je buikpijn klachten had ik ook.. ik stond in de AH en had buikpijn en rugpijn en dacht opeens, zou ik zwanger zijn?? test tegen aan gegooid en ja hoor.... het streepje loopt iedere dag mooi op. ben helemaal in de wolken! is de tweede ronde van ons eerste kindje dus nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Hou je ons op de hoogte??? 
 
Beste Anoniempje, 
Ik zou gewoon gaan testen als ik jou was. dan is die onzekerheid tenminste weg. je geeft aan dat je al 3 dagen over tijd bent dan kan je ook met normale urine testen. hoeft geen ochtend urine te zijn. en bij sommige vrouwen kan dat zelfs eerder. kijk bijvoorbeeld bij mij. Ik had morgen pas mijn periode moeten hebben. heb mijn eerste test vanochtend met ochtend urine gedaan. en de tweede rest met normale urine en ze gaven allebei een positief beeld. en stel nou dat de test niet positief is dan heb je altijd volgende maand weer een kans. ik was al sinds november 2016 gestopt met de pil en ik ben nu 3 maanden echt bezig met zwanger raken. Nu gelukt!! 
 
Kriebels, Wat grappig dat we gelijk oplopen. heb jij al berekend op internet wat je uitgerekende datum zal zijn? de mijne rond 24 november. Ik heb nog helemaal niets gebeld is mijn aller eerste keer en denk nu ineens wat moet ik allemaal regelen haha. en ik moet ook even kijken waar ik uberhaupt bij de verloskundige wil. Zometeen maar alles met mijn man bespreken en alles op internet opzoeken. 
 
Melyssia, ik heb net even op internet uit laten rekenen en ik zou rond 23 November dan uitgerekend zijn.. hahaha is allemaal zo nieuw he.
Dit is voor mij ook de allereerste keer. Mijn broer attendeerde mij erop om de verloskundige te bellen. ik heb gebeld en 6 april de eerste afspraak staan. Wat leuk he! 
 
Beste Kriebels,
Heb je het al aan meerdere mensen verteld?
Ik zou het graag van de daken willen schreeuwen maar durf het niet aangezien een kans op miskraam e.d. nog best groot is.
Ook zal ik even informeren over de verloskundige dan kan ik ook meteen een afspraak inplannen.
 
Getest en geen streepje. Was zo’n goedkoop geval van 2besure. 
Kijk het nog even aan anders morgen eventueel andere test?
 
Mellysia we lopen echt gelijk http://nl.tinypic.com/view.php?pic=33bjx9l&s=9#.WqlREmK0uEc
anoniempje het kan nog he !!! Probeer van de action?! Die zijn heel gevoelig
 
anoniempje: Ja die van de action of de early van de kruidvat. die heb ik gedaan en echt binnen 1 seconde had ik een kruisje wat positief betekent.
Kriebels: wat grappig dat we precies gelijk lopen. Misschien leuk om contact te houden zodat we elkaar kunnen blijven helpen in deze mooie tijd! 
 
 
Terug
Bovenaan