Zwanger of niet??

Ik heb hem vrijdag laten verwijderen en ben zaterdagavond meteen ongesteld geworden tot gisterenmiddag. 
Voordat ik de spiraal had was ik ook altijd 4 dagen ongesteld, dus ga er vanuit dat mijn cyclus gelijk op gang is gekomen. 
Ik heb alleen echt geen idee wanneer mijn eisprong is en wil liever ook geen ovulatietesten gaan doen.. ben bang dat ik anders te gefocust bezig ben en dat het dan juist niet lukt. 
Wat is jullie ervaring daarmee? 
 
Eigenlijk zelfde verhaal! Vrijdags mijn spiraal laten verwijderen en was toen tot dinsdag ongesteld. Twee weken later eisprong en toen weer ongesteld. Cyclus van 28 dagen! Ik heb altijd wel ovuluatietesten gebruikt. Ik had jaren lang een spiraal en geen idee hoe mijn cyclus was. Wij willen zo graag een kindje dus vandaar wel met ovulatietesten gebruikt. Ik ben er altijd heel erg mee bezig geweest! ( veel inlezen, verhalen herkennen ) symptomen opzoeken etc ... alsnog ben ik zwanger geraakt ondanks dat jk er zo mee bezig was 
 
Ja ik doe dat ook! Herkenbaar haha.. en dan ben ik ook nog verpleegkundige, niet een erg handige combinatie. 
Vanaf welke dag ging jij dan ovulatietesten gebruiken en van welk merk? 
Ik werk onregelmatig en las dat ovulatietesten eigenlijk altijd op hetzelfde tijdstip gedaan moeten worden. 
Slik jij toevallig ook Multi-zwanger of gewoon foliumzuur? 
 
Kriebels: mijn email is: M_vandenvelden@hotmail.com 
Liefseempje: ik gebruikte zelf de ladycomp. Is wel prijzig maar hoef je ook geen anticonceptie als je geen kinderen wilt. En het is relaxed want je ziet elke ochtend of je vruchtbaar bent of niet. Zoek maar op Google. 
 
 
 
Heb het even opgezocht maar dat is inderdaad een erg prijzig ding.. kon je niet gewoon tempen met een thermometer? (Rectaal voor de betrouwbaarheid)
 
Liefseempje.  
Zou op zich wel kunnen denk ik maar dan moet je dus zelf steeds bijhouden wat je temp is en wat dat inhoud. Bij mij temp ik en krijg ik een lampje te zien die aangeeft of ik vruchtbaar ben of niet. 
 
Ah dat klinkt makkelijker! 
Dit is nu mijn eerste maand zonder spiraal dus ik wacht eerst even af, hoe moeilijk ik dat ook vind. 
Ik verwacht niet meteen zwanger te zijn dus ga daarna ovulatietesten proberen. 
 
Terug
Bovenaan