Zwanger of niet??

Hahaha kriebels je mag het nu wel gaan geloven hoor naar zoveel daagjes positieve testjes. Gefeliciteerd
Die menstruatie pijn had ik ook het leek net of ik ongesteld ging worden buikpijn etc en toch bleek ik zwanger te zijn nu bijna 12 weekjes alweer.
Geniet van je zwangerschap
 
Mellysia lijkt me super leuk om contact te houden!! Hoe oud ben je? ☺️ Ik heb het aan een paar mensen verteld... kon het niet voor me houden Haha... 
 
dankjewel nicolleB?
 
Kriebels.
 
Zelf ben ik 25 jaar, jij? 
Natuurlijk maakt leeftijd helemaal niet uit aangezien je toch dezelfde periode mee maakt haha. Ik zou het in ieder geval heel gaaf vinden als we contact houden. geeft toch een fijn gevoel om iemand te spreken die hetzelfde meemaakt.
 
 Gefeliciteerd 'Kriebels' en 'Mellysia'. Ik ben ook 25 :) maar ik heb pas vorige week vrijdag mn spiraal eruit laten halen.. nog even wachten dus.. 
 
kriebels: Hoe is het mogelijk!!! Ja ik zou het echt leuk vinden om nummers uit te wisselen.
 
Liefseempje: ow maar het kan alsnog heel snel gaan hoor. Zet hem op! voor je het weet is het zo ver.
 
Geef me je mailadres dan mail ik jou mijn nummer! Leuk!!!☺️
Liefseempje kan echt heel snel gaan!!! Ik heb ook spiraaltje gehad! Januari laten uithalen! Heel veel succes !!!
 
Terug
Bovenaan