Zwanger of niet??

Hoi Lissrose,
Vervelend he, die onduidelijkheid... ik kan me indenken dat dit niet prettig is. Het enige advies wat ik je kan geven is om écht een paar dagen te wachten en dan opnieuw te testen. Test bv. A.s. woensdag ochtend nog eens... als die test het zelfde blijft kun je je huisarts bellen en bloed laten prikken. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Ik hoop natuurlijk voor je dat het zo mag zijn en je in verwachting bent. Toi toi en laat het, als je dat wilt, even weten.?

@Lissrose
Als ik goed kijk zie ik inderdaad 2 streepjes. Eerlijk gezegd denk ik dat je wat te vroeg bent met testen. 
De test van word wel duidelijker hoor op de 2de afbeelding. Daar zie ik duidelijk een streep.
Misschien eens die van kruidvat proberen? Die 2v5?
Aangezien je toch zoveel testen hebt zou ik blijven testen met deze. Misschien is hij dan duidelijker straks toch nog duidelijkee

jaa misschien te vroeg maar omdat ik geen idee heb van mn cyclus natuurlijk.... 

heeft iemand wel eens gehoord dat er een streepje kwam omdat het op nog iets anders reageert ? net weer even getetst met water maar dan komt er geen streepje. het zijn dus niet indroog streepjes. maar de streepjes zijn ong het zelfde. al vanaf afgeopen donderdag. 

Hoii 
ik ben 18nov ongesteld geworden, had daar voor ook wel symptomen maar helaas toen wel ongesteld geweest ( tenminste dat denk ik) mijn menstruatie begint ook altijd gewoon met bloed en dit keer met bruine afscheiding... ik heb nu (2dec) al een week lang last van hoofdpijn en misselijk en al een maand ofzo last van mijn huid ( zou niet moeten mogen na veel pillen daarvoor) en ik eet mega mega veel en heel erg moe.. maar begin nu steeds meer te denken “ zou het dan toch?!” Maar dat zou toch niet kunnen aangezien ik “ ongesteld” ben geweest, iemand tips of ook meegemaakt? Xxx 

Terug
Bovenaan