Zwanger of niet

gefeliciteerd wat heerlijk voor je. Hoever ben je al? @lentezunke

ik ben sinds 2 maanden ook gestopt met de pil. Ik moet over iets meer dan een week waxhten tot ik kan testen of ik zwanger ben of niet. Ik heb al een paar dagen hoofdpijn, rare buik, zere borsten. Vind allemaal zo spannend.

Hoe gaat het allemaal met de rest?



 
Wauw Lentezunke, wat fantastisch! Gefeliciteerd!,

Ik ben 22 juni, na een cyclus van 58 dagen, ongesteld geworden. Haleluja! Hopelijk is m'n cyclus die nu gaande is gewoon "normaal", of in ieder geval binnen 5/6 weken. Zou fijn zijn.



Die klachten had ik ook Merel, helaas bij mij tot 2x toe negatief. Hopelijk pakt het bij jou positief uit. Spannend!
 
Hoi meiden, hoe is het met jullie allemaal? Zoals jullie weten ben ik gestart met Clomid tabletten en gisteren was ik overtijd en heb natuurlijk meteen een zwangerschapstest gedaan! Ik geloofde mijn ogen niet maar op de test stond echt dat ik ZWANGER ben! Kan het nog niet helemaal bevatten maar ben dus echt zwanger. Over een aantal weken de eerste echo en dan bekijken of alles goed is!! Maar heel posief nieuws en we zijn heel erg blij!



Hopelijk bij jullie ook gauw babynieuws!! Ben benieuwd hoe het met jullie is!
 
Jeetje gefeliciteerd Kim s!! Wat een mooi nieuws voor je zeg!
Ook al ken ik je niet, ik gun het je enorm want dat is toch waar we allemaal van weten waar je elke maand op hoopt dat het een keer gaat gebeuren!

Ik hoop je ook een keer dit mooie nieuws te kunnen geven. Hier nog geen nieuws, de gynaecoloog heeft aangeraden weer een paar maanden aan te kijken. De eerste onderzoeken laten geen afwijkingen zien. De luteale fase is welliswaar aan de korte kant (11 dagen) maar we hebben besloten dat (nog) niet met hormonen te laten behandelen want het is niet per se veel te kort.
Met ovulatietesten de eisprong in de gaten aan het houden en die is gelukkig goed te vinden. De laatste twee cyclussen waren gelukkig ineens wel 32 en 28 dagen.

Geniet van je goede nieuws en zwangerschap Kim!
 
hallo.

ik heb sinds 2 weekjes nu last van mn borsten ene keer zijn ze voller en gevoeliger dan andere keer maar het gaat niet helemaal weg zegmaar ben misselijk en veel gas duizelig en krampjes in onderbuik zijn er vrouwen hier die kinderen hebben of zwanger zijn die weten hoelang die kwaaltjes aan houden en wat voor kwaaltjes hadden jullie toen je net 2-3 weken zwanger was ?of kan dat ook ineens minder worden en dan meer en steeds afwisselen zegmaar ik heb geen kinderen en ben netjes aan de pil maar sinds die 2-3 weken heb ik last van deze dingen ik moet nog testen kan helaas pas over n week maar zou graag beetje zekerheid willen stel als je zwanger bent net hoe voelt het dan waar heb je last van en verandert dat ook steeds beetje vooral kwa borsten blijven die heletijd hard en gevoelig of kan dat wisselen ?

 
Hallo,

Sinds 2 maanden ga ik naar de accupunctuur. Daar is vorige maand mijn cyclus teruggedraaid naar 39 dagen inplaats van 42 dagen. Dat zou voor deze periode betekenen dat ik op 10 juli mijn eisprong zou hebben. Ik heb geen test gedaan. Toen ik op 14 juli een ovulatietest deed was deze positief. Vandaag 18 juli heb ik opnieuw een ovulatie test gedaan en was ook een licht streepje te zien. Deze maand de Ovulatietesten van de Kruidvat gebruikt. Ik heb er veel last van mijn darmen, normaal alleen last van obstipatie maar nu niet.

Niemand een idee of het een late eisprong is geweest of dat mijn testen reageren op al een vroege zwangerschap?
 
Hoi dames

Ik ben sinds 24 mei gestopt met de pil en eigenlijk steeds wel een cyclus van 29 dagen. Nu moest ik gisteren eigenlijk ook ongesteld worden alleen is dit niet gebeurd en vandaag ook nog niet.  Vanmorgen een test gedaan en deze was negatief.  Ik heb wel een vol gevoel in mijn buik en af en toe wat steken onderin. Dacht zelf dat ik wel een positieve test zou hebben maar helaas. Vraag me af of ik toch niet zwanger kan zijn en wanneer ik nog een test kan doen? Voel  me er erg onzeker door en humeurig. Hopelijk hebben jullie tips. 



Groetjes
 
Ik heb net 6 dagen na de eisprong getest met een Kruidvat ovulatietest. Er was een licht streepje te zien. Iemand ervaring mee? Zijn deze testen van de Kruidvat betrouwbaar?
 
Terug
Bovenaan