Zwanger of niet

Hey lentezunke, ook uit limburg neem ik aan haha aan je profielnaam te zien!

Het zou kunnen dat dit veranderd na zwangerschappen, is mij verteld in ieder geval en zoals deesje al zegt stress en vanalles kan ermee te maken hebben. Ben wel benieuwd, laat je iets weten?

Groetjes
 
Ik ben doorverwezen naar de gyneacoloog ivm met mijn onregelmatige (soms lange) cyclussen en omdat we nu ruim 10 maand bezig zijn. Ik ben 33 dus de huisarts vond het een goed idee om toch even verder kijken. We hebben de vragenlijsten ingevuld en wacht nu op een afspraak in het ziekenhuis.
Heb jij al een datum Kim s?

Hoe si het met jou San23?
 
Hoi allemaal,

Ja San23 ik kom uit limburg dat heb je goed!

Ik ben 28 mei ongesteld geworden dat wil dus zeggen dat ik nu precies weer op de 28 dagen terug ben!

AaadeeBee ik ben erg benieuwd wat er voor jullie uitkomt.

Ik lees met jullie mee ... en wacht weer een maandje af hier!
 
Hey allemaal,

welkom lentezuke!
<p style="text-align: left;">San23 en Aadeebee mijn cyclussen wisselen enorm. Maar deze cyclus spant het de kroon. Zit vandaag op de 54ste dag, test gedaan en niet zwanger maar ook nog steeds niet ongesteld. Ik probeer al bijna een jaar om zwanger te worden. De dokter leek het een goed idee nu om toch maar naar de gynaecoloog te gaan en het te laten onderzoeken. Ik kan 16 juni terecht. Wanneer kun jij adeebee? Ik heb de vragenlijst ook al ingevuld.</p>
 
Aaadeebee en Kim wat vervelend... Hoop dat er gewoon goed nieuws uit voorkomt en ze jullie kunnen helpen!

Lentezunke fijn dat je cyclus terug is, te vroeg gaan malen dus haha!

Ik zit vandaag op dag 15 en begin iets meer afscheiding te krijgen dus ik denk dat deze week het steeds meer zal gaan worden en ik mijn vruchtbare dagen weer kan gaan herkennen. Blijft altijd spannend!

Veel succes met wachten op jullie afspraak. Snap goed dat dit balen is maar voor t zelfde is er niets aan de hand! Toi toi toi
 
Ik heb jullie 6 pagina's inmiddels allemaal gelezen en gooi mijn verhaal ook even in de groep.
Momenteel ben ik bijna 3 maanden gestopt (24 feb. gestopt) 1 “echte” menstruatie gehad (21 maart, 6 dgn. na een cyclus van 35 dgn.). Deze begon in de wachtkamer van de huisarts, ik had een afspraak gemaakt omdat ik hevige steken/misselijk was.

Vorige week maandag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden, maar ben het tot op heden nog steeds niet (ook niet het gevoel dat het er aan zit te komen)
Uiteraard heb ik vorige week een aantal testen gedaan (zo wel ClearBlue, als streepjes), maar deze zijn allemaal negatief.. Een aantal jaar geleden heb ik een echo gehad, omdat ik een ontsteking aan mijn darmen had, hieruit kwam wel de mededeling dat mijn baarmoeder erg diep ligt.

Mijn lijf is erg onrustig (puistjes, moe, krampen rechts onderin mijn buik, rugpijn, spanning op mijn borsten).

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.. Mijn vriend denkt dat ik zwanger ben, maar heb dit idee zelf totaal niet (ook vanwege de test).

@Aaadeebee en @Jill90 Heel veel succes!
 
@Veraaa ik ben nu ook 3 dagen overtijd. Ik ben bijna een half jaar geleden gestopt en 2 menstruaties gehad (een na bijna 100 dagen en een na 35 dagen van elk 3 dagen). Ik snap hoe jij je voelt. Ik heb ook het gevoel dat het er nog niet aan zit te komen. Ben ook niet zwanger. Vandaag wel best veel afscheiding gehad. Ik weet niet wat dat betekent. Ik test woensdag nog eens voor de zekerheid. Succes verder!
 
@DeesjeP Ik had vorige week ineens meer afschijding dan normaal, allemaal wel helder.

Ik slik al geruime tijd foliumzuur en heb nu ook teunisbloemie gehaald. Die mag je alleen pas slikken als je zeker weet dat je niet zwanger bent, toch?
 
Terug
Bovenaan