Zwanger of niet

Hoi allemaal,

Hier is weer een nieuwe cyclus aangebroken, gisteren had ik heel veel helder rekbaar slijmverlies. Als ik uit ga van een 28 daagse cyclus dan zou het 2 dagen na de eisprong zijn. Ik heb altijd al erge last van mijn blaas (spastische blaas) deze reageert erg op hormoonverandering. Bij elke zwangerschap kan ik de urine niet ophouden met vele natte broeken etc tot gevolg. Vannacht kon ik weer dweilen beneden, ik kon het gewoon niet houden tot op het toilet.....zelf denk ik echt dat dit te vroeg is, zo snel krijg je geen symptomen, dus ik heb me voorgenomen niet gek te maken deze cyclus, hopelijk lukt dit ook hihi.

Hoe gaat het nu met jullie? Al nieuwigheden?

Groetjes!
 
@kim s: dat klinkt weer als mijn verhaal, ik heb ook es een cyclus van 54 dagen gehad. Na negatieve zwangerschapstesten werd ik ook ineens weer ongesteld toen. Jij vandaag naar gyn?

@san23: hopelijk normale cyclus nu!!

@deesjeP: al meer bekend?

@veraaa: het kan ook heel goed van het ontpillen komen. Symptomen die bij zwangerschap kunnen horen lijken erg op de klachten die je hebt als je hormoonhuishouding nog niet in balans is. Afwachten is het enige (vervelende) advies...

Wij zijn vorige week voor het eerst naar gynaecoloog geweest en vandaag voor de tweede keer. Het zaad van mijn vriend is onderzocht en dat is normaal (jeeeej!). Ik heb twee keer een (inwendige) echo gehad en bloedonderzoek. Daar kwamen ook geen bijzonderheden uit naar voren. Anatomisch is er bij mij dus alles aanwezig om zwanger te kunnen worden, haha ik was superblij! Waar ik nog blijer van werd is dat hij kon zien dat er een eitje op springen staat! En dat is vroeg voor mijn doen want ik zit nu op dag 15 van mn nieuwe cyclus.
Je raadt wel welk advies we mee kregen van de gynaecoloog voor vanavond...;-)
 
@Aadeebee ben afgelopen vrijdag soort van ongesteld geworden. Heb voornamelijk wat bruin slijmverlies gehad en eigenlijk niet echt bloedverlies. Was na 3 dagen ook weer over en twas niet echt heel veel. Heb wel nog steeds last van pijnlijke en wat gespannen borsten. Dus weet niet waar dat vandaan komt...normaal neemt die pijn af na mn menstruatie...nja mss komt dat nog.
 
Hoi praat gezellig mee, heb een onregelmatige cyclus ben nu op dag 35. Heb mijn eisprong gehad op 28 mei dus vraag me af of ik nu overtijd ben? Heb bijna geen menstruatie kramp heel af en toe en licht. Wel steken in mijn borsten,gevoelige tepels( een meer dan de ander) behoorlijke humeur wisselingen, vlagen misselijk, en duizelig, mijn honger is minder, ben ook behoorlijk moe na niets eigenlijk, puistjes in mijn gezicht en kaaklijn normaal nooit en ik ruik dingen zoals (sorry voor de details) mijn urine en afscheiding veel sterker dan normaal. Iemand die me advies wil geven??
 
<p style="text-align: left;">Hallo meiden,</p>
<p style="text-align: left;">tis even geleden dat ik wat van mij heb laten horen! Hoe is het met jullie allemaal?</p>
<p style="text-align: left;">Welkom voor de nieuwe meiden in dit forum! Fijn he om even je verhaal kwijt te kunnen!!</p>
<p style="text-align: left;">Spannend San23 nog niet ongesteld geworden?? Hopelijk goed nieuws :)</p>
<p style="text-align: left;">Aadeebee, hoe is het nu met jou? Super dat alles goed wad bij de Gyn!! Heel goed nieuws en hopelijk nuheel gauw zwanger!!</p>
<p style="text-align: left;">Wij zijn vorige week geweest! Ook onderzoek gehad en blijkt dat ik pcos heb. Was vrij duidelijk te zien op de echo. En heel toevallig ben ik een dag later spontaan ongesteld geworden. Ik ben sinds gisteren gestart met Clomid tabletten om de eisprong te verbeteren. Hopelijk gaat dit werken! Verder krijgen we een uitgebreid vruchtbaarheids onderzoek. We wachten het af maar staan er heel positief in! We zien het wel!!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
 
Spannend @AaadeeBee!!

Wat vervelend van de PCOS @Kim, hopelijk helpen de tabletten snel!

Hier is nog steeds alles hetzelfde, inmiddels op dag 49. Ik ben maar wel begonnen met teunisbloemolie (best flinke pillen, brr!), hopelijk komt de boel hierdoor een beetje op gang.
 
Hier nog geen nieuws verder: de drie inwendige echo's die ik gehad heb bij de gynaecoloog toonden tot zo ver geen bijzonderheden aan bij mij. Er was een eitje te zien en die is gesprongen (dat kon hij ook zien). Volgende week moet ik terug komen voor uitslag van bloedonderzoek. Afwachten dus! Waarschijlijk heb ik wel een vrij korte luteale fase (laatste twee keren 11 dagen). Iemand daar ook ervaring mee?

@Veraaa: mijn cyclus werd na het slikken van teunisbloemolie ook korter. Ik slik het tot aan de eisprong.

@Kim S & San23: jullie nog nieuws?
 
Hoi allemaal,

Ehm ik durf het bijna niet te zeggen als ik jullie verhalen lees...maar ik ben dus toch zwanger!

Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat uiteraard en , en dat meen ik echt oprecht ik hoop ook dat het voor jullie ook binnenkort zover mag zijn!

Groetjes Lentezunke
 
Terug
Bovenaan