quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2008 21:51:35&apos

);
Hoi Patricia,
Mijn jongste dochtertje is maar enkele daagjes ouder dan Caitlyn, Lenthe is van 24-02.
't Is zo raar, kan nog niet testen, maar weet zo zeker dat ik zwanger ben.Alle tekentjes zijn er weer, duizelig, vergeetachtig, natuurlijk misselijk en weinig eetlust.
Ik test pas eind volgende week.Dan weet ik zeker dat de test duidelijk zal zijn, bij m'n vorige miskraam in september was ik wel zwanger, maar nooit een positieve test gehad, zelfs het vruchtzakje met inhoud in z'n geheel verloren.Huisarts verklaarde dit doordat de zwangerschap zo pril was (5,5 week) als het dan ook nog eerder gestopt was met groeien dan ik het verloor is er nooit echt dat HCG zwangerschapshormoon in mijn urine gekomen, in een dusdanige hoeveelheid dat de test positief uit zal wijzen...
Misschien is dit ook de reden bij jou, dan is er misschien nog niet veel zwangerschapshormoon in je urine, wat na een week schijnbaar al kan verdubbelen...
Ach, je hebt binnenkort een echo, dan zie je waarschijnlijk al een hartje kloppen.Spannend weer he!!
Ik kom denk ik uit rond 22 juli volgend jaar....
GroetRoos.
hoi hoi
sorry dat ik nu pas reageer maar m,n pc was gecrasht,maar i,am back hihi
hm dus voor jou ook een spannende tijdik vind het allemaal stress wekkend grr en geloof het nog steeds niet helemaal dalijk houden die testen me voor de gek en ben ik niet zwanger maar goed afwachten maar,ik heb idd wel dingen die ik herken in de zwangerschap van caithlyn vooral die ongi krampjes telkens in je lichaam en het slijm maar goed we wachten af
we gaan voor mekaar oke
laat je het wel weten
liefs