quote: nesie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 09:49:46&apos

);
Hoi Patricia,
Als ik hou verhaal zo lees dan moet ik aan mezelf denken.
Toen ik de 1ste keer een test deed was er ook heel licht streepje..twijfel twijfel ik dacht eerder va niet dan wel. Want de maand ervoor was ik maar 3dagen ongie normaal ben ik 6/7 dagen!
Bij de tweede test(5dagen later) precies hetzelfde toen wist ik zeker ik ben niet zwanger want ik had ook al zo een zeurende menstruatiepijn!
Maar toen mijn schoonzusje me vertelde dat ze zwanger was en aangezien wij altijd tegelijkertijd ongie zijn ging ik, zij ook, twijfelen! samen een test gekocht, ik naar de wc.. ik plassen...en wat denk je?Tijdens het afgeven bloed!! Ik baalde maar ik wilde het haar niet laten merken want zij is zwanger en ik hoor blij voor haar te zijn het is even haar moment dacht ik op dat moment!!hmmm...
Tijdens het opruimen van de test(nog op het toilet) keek ik toch nog even op de test! En wat denk je ZWANGER Huh ik snapte er niets meer van!
En zij ook niet! Maar wat waren wij blij zeg!!!
Nou dan zijn we allebei ogeveer 4weekjes dachten we! Zij wel maar ik bleek al 10 weken en 4 dagen zwanger!Helemaal happy!!
Dus wie weet heb jij dit straks ook!!
Ik hoop het wel voor je!!!
Ik hoor het wel, ben benieuwd!!
Liefs Nesie
haha geweldig zo,n verhaalsuper mooi eind als mijne nu ook zo gaat aflopen ben ik super blij

tnx