zwanger of niey

Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan.
Ik heb in mijn knutselperioden ook een keer zo'n test gehad, maar dat kwam ook omdat ik het een tijdje ( te lang) liet liggen. Dat staat ook in de bijsluiter, dat na 10 min ofzo, de uitslag niet meer betrouwbaarbaar is (alsnog een streep kan verschijnen), maar dan ben je niet zwanger..

Succes

hm nee de test geeft toch binnen de tijd deze streep aan maar ga wel even contact op nemen met de ha
want snap dit ook niet

groetjes

Jeetje, meid, wat lastig indd.
Ik heb verder ook geen idee. Ik zie ook duidelijk een streepje.
Nou ben benieuwd wat de ha verder zegt.

Liefs marielle

Hoi hoi,

het blijft raar, maar koop nu gewoon een digitale test van clear blue dan weet je het zeker!!

de huisarts kan hooguit een bloedtest afnemen, voor de rest verwijzen ze je toch vaak terug naar de huis/tuin en keukentestjes van de drogist!!

Succes meid, hoop echt voor je dat je zwanger bent!

liefs,

Suus

Hoi patricia,

Hou gaat het nu met je?

Ik vind het vervelend  om te zeggen en ik hoop dat ik er naast zit,  maar als ik zo je verhaal lees krijg ik het gevoel dat je misschien wel een vroege miskraam hebt gehad.

Een licht blauw streepje op een zwangerschapstest geeft volgens mij wel  aan dat je zwanger bent, maar dat je lichaam nog niet heel veel zwangerschapshormoon aanmaakt. Als je inderdaad een miskraam gehad hebt kan je ook daarna nog positief testen omdat het hormoon niet meteen uit je lichaam  verdwenen is.

Deze maand heb ik in de zelfde spanning gezeten als jij, ik was vier dagen overtijd (anders ben ik nooit overtijd)  en had echt het idee dat ik weer zwanger was, dat al na ronde 1! (Onze dochter Eva hebben we aardig lang op moeten wachten, dus ik was al heel blij). Maar helaas, de dag voor dat ik zou gaan testen begon ik bloed te verliezen, meer als bij een normale menstruatie, had jij dat ook?

Nogmaals, ik hoop dat mijn vermoeden niet klopt.

Groetjes Marieke

ik zie net dat ik weer niet goed heb gelezen en dat je al te horen hebt gekregen dat het misschein een miskraam was, sorry!

Groetjes Marieke

Heey patricia,

Wat is dat balen die onzekerheid door zo'n ... test he!
Ik zit in een soortgelijke situatie, ben nu 4 dagen overtijd gespannen borsten bietje brakjes gevoel, maar wel met een ongi gevoel meestal s'avonds in mijn  buik, ik word er ook een bietje gek van....pffff gister avond was het zo erg dat ik met een paracetamolletje en een kruik maar naar bed ben gegaan.
Dus eigenlijk had ik verwacht dat ik ieder moment ongi zou worden maar nu is die buikpijn weer helemaal weg en is he "zwangere gevoel" er weer...... goeiendag zeg!!!
En vanwege dat ongi gevoel durf ik nog niet die test te doen en wacht ik tot volgende week.

Sterkte en ik hoop  voor ons alle2 een happy end!

Groetjes Chantal mama van Noa 9 maanden.

hoi hoi

nou vanmorgen een test gedaan bij de ha en weer licht positief dus ze gaan er gewoon vanuit dat ik zwanger ben..volgens de berekening 5weken en 4dagen..
het gebeurd veel vaker dat testen licht positief zijn en vrouwen gewoon zwanger zijn dus daar ben ik blij om.
ik geloof het alleen nog niet verder en wacht gewoon tot de 28e dan heb ik een echo

liefs mama van caithlyn

@februari 08

ik hoop idd dat we beide zwanger zijn dan;) ook hier telkens die ongi gevoelens maar de vk zei net dat dat ook bij een zwangerschap kan horen dus ja

Terug
Bovenaan