Zwanger? Of Zwanger worden? ( meiden/vrouwen rond de 20 jaar)!

A

Anoniem

Guest
Hallo Iedereen!! :)

Ik was benieuwd wie hier zwanger probeerd te worden of zwanger is rond je 20e.
Hoe oud je ben, en hoelang je hier over gedaan heb/ mee bezig ben!? En alle info e.d. zijn natuurlijk ook welkom ;-)

Ik ben zelf 22 jaar, mijn vriend is 25. En we willen gaan proberen om een kindje te krijgen! We hebben net een huis gekocht en zijn dus nog bezig met de verbouwing! Maar deze zal zsm afgerond worden!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties...

Liefs Samantha

hoi,
ik was op mijn 21ste zwanger van mijn   zoontje nu 16 maanden.
ik was 2 maanden voor onze bruiloft gestopt met de pil bij mij in de familie duurt het bij de meeste nogal lang voor ze zwanger zijn dus had zoiets van ik stop gewoon en zie wel
  en dinsdag voor de bruiloft had ik al een positieve test in mijn hand.
had toen toch wel even zoiets van nu al maar liever zo snel dan dat het heel lang op zich laat wachten.
zit nu in ronde 6 maar heb in januari een miskraam gehad.
nod 18 april. net als weop vakantie gaan toch maar een testje meenemen enk ik
groetjes nicole

hoi ik ben 24 jaar we zijn bezig voor ons eerste kindje me vriend is 28 en ben half november vorig jaar gestopt, ik zit nu op dag 48 van me cyclus heb 2 testen gedaan en waren allevij negatief, rd is nog niet aan wezig, dus ik w8 nog ff af, we wonen 2 jaar samen, lijkt me echt leuk om hier over te praten met je leeftijdsgenoten

greetz suzette

Hoi hoi!

leuk om te horen dat je op je 21e zwanger was...jammer dat je nu een miskraam heb gehad Nicole, hoop voor je dat de uitslag positief is!!
Hoe reageerde ze in je omgeving toen je zwanger was van je 1e kindje??

Suzette, spannend joh! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Ik vind het ook leuk om hier ervaringen over te wisselen... Wij zijn nog niet aan t proberen, gaat binnenkort komen!!  Ben daarom benieuwd wat iedereen hier er over te zeggen heeft en meemaakt e.d.

ik ben ook 24, maar wilde eigelijk al eerder gaan voor een wondertje. Het kriebelt bij mij ook al vanaf mijn 20 ongeveer. Maar ja, je hebt twee mensen ervoor nodig en gelukkig is mijn vriend er  nu ook helemaal klaar voor! Hij kan niet wachten om papa te worden! Heerlijk zo jong moeder zijn/worden toch??

Imme x

Hai hai!

Ik word as dinsdag 24 en mijn vriend is 27. Wij zijn vanaf eind december gestopt met de pil, voor ons 1e frummeltje. Ik heb wel een regelmatige cyclus, alleen erg kort, 22 dagen. Volgende week moet ik naar de HA, omdat ik zeer waarschijnlijk geen eisprong heb, dus dat is wel even balen. Mijn NOD is 19 april, maar aangezien ik deze maand mijn ei dus weer niet heb gevonden, weet ik ook dat het niet gelukt is deze maand.

Maar inderdaad leuk, kletsen met leeftijdsgenoten!

Hoi Lieve_Marieke,

Mijn schoonmoeder had ook altijd een cyclus van 21 dagen, maar zij heeft wel mooi twee kinderen op de wereld gezet hoor! Dus het kan echt wel! Hoop voor je dat er niets aan de hand is en dat je snel zwanger bent!

Liefs Imme xx

hoi hoi, je wordt wel ongi? zo ja dan heb je wel een eisprong alleen heel erg vroeg, anders kan je nooit ongi worden, dat is wel heel erg ijzonder dan, ik heb nooit van gehoort dat je ongi wordt zonder ei sprong , kan je me dat even uitleggen xxxx

Terug
Bovenaan