A
Anoniem
Guest
quote: Tanya70 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2005 23:27:28&apos
);
Hallo,
Ik ben nog 35 jaar, en momenteel 13,5 week zwanger van mijn 5e kind.
Ik heb een dochter van 11, een dochter van 5, een zoon van 3 en een dochtertje van 2, en nu dus ongepland, maar zeker niet ongewenst zwanger van nr 5.
Morgen een termijnecho en volgende week naar de verloskundige.
Wel hebben we besloten om geen onderzoeken zoals nekplooimeting e.d. te laten doen.
Maar weet iemand bij welke week je het geslacht kunt zien, want ik heb het gevoel dat ik nu een zoon krijg, en daar wil graag wat meer zekerheid over hebben.
Wat ontzettend gaaf, nr: 5
Zelf ben ik zwanger van nr: 4
Ik ben 37 jaar dus kwam ook in aanmerking voor prenetaal onderzoek.
Ook ik heb besloten geen onderzoeken te verrichten welke enig risico hebben voor mijn kleintje. Echter een nekplooimeting heb ik wel laten doen.
Kleine moeite en toch een stukje geruststelling.
Bij mijn 3 andere kindjes hebben wij rond de 21 week een pretecho laten verrichten waarop alle keren het geslacht is vastgesteld.
Succes met je zwangerschap
groetjes mery
Hallo,
Ik ben nog 35 jaar, en momenteel 13,5 week zwanger van mijn 5e kind.
Ik heb een dochter van 11, een dochter van 5, een zoon van 3 en een dochtertje van 2, en nu dus ongepland, maar zeker niet ongewenst zwanger van nr 5.
Morgen een termijnecho en volgende week naar de verloskundige.
Wel hebben we besloten om geen onderzoeken zoals nekplooimeting e.d. te laten doen.
Maar weet iemand bij welke week je het geslacht kunt zien, want ik heb het gevoel dat ik nu een zoon krijg, en daar wil graag wat meer zekerheid over hebben.
Wat ontzettend gaaf, nr: 5
Zelf ben ik zwanger van nr: 4
Ik ben 37 jaar dus kwam ook in aanmerking voor prenetaal onderzoek.
Ook ik heb besloten geen onderzoeken te verrichten welke enig risico hebben voor mijn kleintje. Echter een nekplooimeting heb ik wel laten doen.
Kleine moeite en toch een stukje geruststelling.
Bij mijn 3 andere kindjes hebben wij rond de 21 week een pretecho laten verrichten waarop alle keren het geslacht is vastgesteld.
Succes met je zwangerschap
groetjes mery