Zwanger tweeling juli ‘19 uitgerekend

Sydx, ja snap je frustratie! Mij is verteld dat mijn eerste echo rond 7-8 weken een liggings echo was. Dan kijken ze of het kindje goed ligt (niet buiten de baarmoeder etc). En rond 10-12 weken de echo om te kijken wanneer je uitgerekend bent. Veel eerder kunnen ze dit geloof ik ook niet met zekerheid zeggen (dat laatste is ook alleen maar info die ik her en der gehoord heb).
Wat leuk dat je al iets geshopt hebt! Wij hebben nog niets gekocht. Ik denk dat dat wel komt na de onze volgende echo (de 24e). Hoe voel jij je verder? Flink misselijk en ziek of valt dat mee. Bij mij is het met vlagen/dagen heel heftig veel richting de wc dan. En sommige dagen hooguit misselijk en valt het verder mee.

Ja ik hoop dat ik 19 december bij de gyno nog een extra echo krijg ipv alleen een gesprek, maar dat moet ik even afwachten.

Ja flink misselijk hier kan niet wachten tot ik de 12 weken passeer en het hopelijk minder word !
Vooral snachts merk ik er veel van en smorgens. Overgeven doe ik alleen smorgens gelukkig maar komt echt niets uit.
Heb ook veel hoofdpijn dus drink veel te weinig waarschijnlijk dus daar gaan we maar vanaf morgen goed mee bezig.

Heb vandaag ook mijn eerste buik foto gemaakt. Schrok er best van !
Ik zit nu echt op dat randje van ben jij dik? Of zwanger.
Terwijl ik dat met mijn oudste pas met 14 weken ofzo had.

Ah dat zal toch wel die echo? Voor de 12 weken is het hartje luisteren nog lastig. Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik duim voor je!hier lijkt de misselijkheid iets af te nemen. Niet helemaal weg, maar het scherpste randje en het 10 x boven de wc lijkt verminderd te zijn tot 2 a 3x in de ochtend en in de avond rond het avond eten. Ik hoop dat het geen fase is! Heb jij een voorgevoel over de kindjes? Zijn het jongens, meiden of allebei denk je? Ik heb echt geen flauw idee. Hoewel bij mijn dochter was ik vanaf het begin ontploft (dik gezicht, droeg ik al zwangerschaps broeken) en was is anders misselijk. Misschien dan toch 1 of 2 jongens? Ik kijk echt uit naar mijn echo. Lang geleden alweer! Nog 9 nachtjes.

Hallo allemaal!wat leuk om te lezen en gefeliciteerd allemaal! Ik ben twaalf weken zwanger van een tweeling en deel graag ervaringen want het is onze eerste zwangerschap en zoooo spannend! Ben 5juli uitgerekend en vandaag eerste afspraak in ziekenhuis! Tot nu toe nergens last van behalve heeeeeel moe! Maar als dat enige is ;-) veel succes allemaal!! Groetjes,Melanie 

WoW en ook hele heftigeverhalen... wat heftig als je zo ingesteld bent op een tweeling en dan hoort dat er maar een Hartje klopt.... lijkt me echt verschrikkelijk!!! Wat dubbel zeg.... veel sterkte!!!  

Wow Melanie, wat heerlijk. Hooguit moe;  Heel fijn! Oh en balen van je bloed verlies, hopelijk zonder rede en krijg je er verder in je zwangerschap niets mee te maken. Weet je toevallig of je een 1- of 2- eiïge tweeling krijgt. Wij het laatste, er was een dik tussenschot te zien bij de aller eerste echo. Ik moet tot de 24e wachten tot de termijn echo. Kijk ernaar uit! Voor nu lig ik helaas veel op de bank en gaat het met mijn misselijkheid erg met ups en downs. (Van niet naar de wc tot 10x (!) p/d boven de pot ?).succes bij je controle, hopelijk krijg je weer een echo!

Ik zie nu dat ik niet meer gereageerd heb na mijn eerste bericht. Sorry! Ben intussen nu 29 weken en 3 dagen zwanger van me 2 meisjes. Het wordt nu erg zwaar. Slaap slecht pijn in rug en buik, en weer opnieuw heel misselijk. Mijn dames daarin tegen doen het prima en werden vorige week op 1279 en 1269 gram geschat ♡ Ik vindt het een zware zwangerschap en heb respect voor iedere tweelingmama . 

Hier vreselijke week gehad misselijkheid was niet te doen.
Komt niets anders dan water uit. Inmiddels gister medicijnen gehad hiervoor die ik voor het slapen inneem. HEERLIJK!Ik voel me vandaag echt herboren. Heb voor het eerst in weken weer een keer een was in de wasmachine gedaan en de keuken opgeruimd(wat mijn vriend de afgelopen weken alleen heb moeten doen XD).

Morgen heb ik me afspraak bij de gynaecoloog, ga vanavond lijstje met vragen opstellen !

Ik hoop hier heel erg op een jongen en een meisje. Maar heb nog geen idee of het 1 of 2 eiige zijn.
Diep in me achterhoofd heb ik ook zn gevoel dat ik gewoon een jongen's moeder ben. Toch hoop ik stiekem op tenminste 1 meisje haha.

Hoe is het verder met jullie? Wanneer staan er weer afspraken gepland?

Terug
Bovenaan