Sydx, ja snap je frustratie! Mij is verteld dat mijn eerste echo rond 7-8 weken een liggings echo was. Dan kijken ze of het kindje goed ligt (niet buiten de baarmoeder etc). En rond 10-12 weken de echo om te kijken wanneer je uitgerekend bent. Veel eerder kunnen ze dit geloof ik ook niet met zekerheid zeggen (dat laatste is ook alleen maar info die ik her en der gehoord heb).
Wat leuk dat je al iets geshopt hebt! Wij hebben nog niets gekocht. Ik denk dat dat wel komt na de onze volgende echo (de 24e). Hoe voel jij je verder? Flink misselijk en ziek of valt dat mee. Bij mij is het met vlagen/dagen heel heftig veel richting de wc dan. En sommige dagen hooguit misselijk en valt het verder mee.
Wat leuk dat je al iets geshopt hebt! Wij hebben nog niets gekocht. Ik denk dat dat wel komt na de onze volgende echo (de 24e). Hoe voel jij je verder? Flink misselijk en ziek of valt dat mee. Bij mij is het met vlagen/dagen heel heftig veel richting de wc dan. En sommige dagen hooguit misselijk en valt het verder mee.