Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Op 6 december een test gedaan en ja hoor :D zwanger van ons eerste kindje (wel na een miskraam in augustus) nu inmiddels bijna 6 weken :D Ben op zoek naar aanstaande moeders die ook in augustus uitgerekend zijn om ervaringen uit te wisselen :D
 
He dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik ben uitgerekend in augustus!! Ik ben zo blij!! Ik zou uitgerekend moeten zijn op 19 augustus 2015. 2 januari de eerste echo... Spannend allemaal he. Hebben jullie al last van kwaaltjes?
 
Gefeliciteerd :D Ik ben eigenlijk vooral moe :) verder wat gespannen borsten verder niks... de ene dag is het ook wat erger dan de andere word er erg onzeker van..
 
Dankjewel:) jullie ook gefeliciteerd. Ik vind het vooral erg spannend of het wel op de goede plek zit en of het wel blijft zitten. Verder heb ik inderdaad ook pijnlijke en gespannen borsten, en de hele dag honger.. Na me boterhammen een uur later weer. Weeg ongeveer 55 kg. Dus mag opzich nog wel wat aankomen..hihi. Heel soms last links of rechts onderin mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Maar dit duurt maar eventjes en niet erg pijnlijk. Verder voel ik me goed en niet misselijk of overgeven.

Ik zou me niet te druk maken over je gespannen borsten. Klieren zijn aan het werk en je borsten beginnen misschien wat te groeien. Hoort er allemaal bij, lees het zo veel.
 
Hoi dames! Van harte gefeliciteerd!! Mag ik me ook bijvoegen in dit forum? 2 weken geleden alweer getest en YES positief! 6 weken zwanger nu! 7 januari pas intake bij verloskundige: Duurt nog best lang vind ik, ben heel erg benieuwd!
 
Terug
Bovenaan