Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Wat ontzettend klote Nancy! Heel veel sterkte de komende tijd! Gelukkig heb je een hoop steun!
Anna, van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je een prachtige echo maandag en dan het mooie nieuws aan de kids vertellen!!
 
Hallo!!
Het is nog lang geen augustus maar het laatste gesprek was hier al in december 2014!!
Zijn Jullie nu al uitgepraat??
Niet vertellen hoe jullie je voelen, de eerste schopjes, je kwalen, al met de babykamer bezig. Lekker shoppen??
Ik zou dit graag met jullie willen delen en misschien (als je niet te ver weg woont) zelfs wel ontmoeten. Lijkt me leuk!!
 
Hoi gebruiker 699134,

De meeste zijn overgestapt naar facebook en hebben hier een groepje aangemaakt. Ik heb geen facebook en zou het keuk vinden om ervaringen met je te delen.
Ik ben 2 augustus uitgerekend en jij?
Vandaag ben ik 27 weken precies. Ik voel wel al een tijdje "leven" maar het is nog niet heel regelmatig. De ene dag vooel ik het heel goed en veel, de andere dag bijna niet.
Het is wel goed met de baby ze draaid schijnbaar regelmatig naar achteren en dan schijn je het gewoon niet te voelen.

Hoe gaat het met jou?

Groetjes Lentezunke

ps ik weet niet of je hier ook een priveberichtje kunt schrijven dan zouden we evt mailadressen kunnen uitwisselen of zo?
 
Terug
Bovenaan