Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Hebben jullie het jullie familie/vrienden al verteld?? We twijfelen wannee we t moeten vertellen! Kerst is natuurlijk heel mooi, maar heb dan de afspraak bij de verloskundige nog niet gehad....
 
Wij hebben het al wel aan mijn ouders verteld. Wel gezegd dat het nog allemaal heel pril is en eventueel nog wel fout kan gaan. Gister kwam me moeder met een mandje gevuld met Zwitsal spulletjes. Wel al super leuk om te krijgen. We willen het me schoonouders denk ik ook rond kerst vertellen, op internet heb je leuke cadeautjes met jullie worden opa en oma. Speentje met i love oma erbij en stokjes met i love opa. Denk dat we dat zoiets gaan bestellen en dat geven met kerst. En een goeie vriendin weet het ook al, zij is zelf 22 weken zwanger dus super leuk om dingen met haar te delen en haar dingen te vragen.
 
Wij hebben het ook alleen ouders verteld, nou hebben wij in augustus een MK gehad maar vond het juist fijn om bij mijn moeder terecht te kunnen met mijn verdriet.

Wij hebben net voor kerst de eerste echo, als het hartje klopt vertellen we het de zussen ook :)
 
Ik heb voor m'n moeder een boekje gekocht over babykleertjes haken (ze is helemaal van t haken sinds de zomer) hopelijk snapt ze de hint!
 
Hoe voelen jullie je nu? Ik vind het nog steeds wel spannend...denk omdat ik nog geen levend bewijs heb gezien en gehoord of alles wel goed is en zit. Pijnlijke borsten, moe en veel honger. wil zo graag de echo..en dan zien dat het er zit en het hartje klopt. Nu nog steeds een beetje twijfel daardoor, ookal was de test goed.
 
Ik vind het ook heel spannend! Zeker nadat een vriendin net een MK heeft gehad! Naast snel moe zijn en gevoelige borsten voel ik me tot nu toe goed!
 
Terug
Bovenaan