Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Wij zijn er ook net achter dat we zwanger zijn, heel leuk maar ook onverwacht! Ik heb vooral last van baarmoederkrampen, dit heb ik al 2 weken. Het schijnt normaal te zijn. Zijn er anderen die dat ook ervaren?
 
Ik ook heel af en toe. Misschien ligt dat aan de aantal weken? Ik had dit wel vaker in het begin toen ik dacht dat ik ongesteld moest worden. Ben nu ongeveer 6 weken en weinig last van mijn buik
 
Dag meiden, ik ben ook in augustus uitgerekend!
Heb al meerdere test gedaan, maar vandaag voor het eerst een duidelijk streepje. Dus we gaan er maar vanuit dat het zover is :)
Zou inmiddels al wel 5,4 weken zwanger zijn. Dus vraag me af of ik misschien een late eisprong heb gehad, waardoor ik later zwanger ben geworden dan de gemiddelde berekeningen die je op internet kan doen. Ik zou nl al 5 dagen over tijd zijn en nog een licht streepje....
Ik ben nl gewend dat ik op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden al een duidelijke streep te zien krijg....
Ben al best wel ervaren, dit is mijn 6e zwangerschap. Vorig jaar een miskraam gehad van de vijfde en we hebben 4 zoons.
Ik heb tot nu toe een gevoelige onderbuik en af en toe gevoelige borsten. Soms een licht misselijk gevoel, maar zijn ook genoeg momenten dat ik niets voel ;-)
 
Wat een geruststelling dat ik niet de enigste ben die soms niks voelt. Ik voel me gewoon goed, en daar maak ik me soms wel eens zorgen over. Ik heb twee testen gedaan en bij beide een licht streepje. Er stond op de bijsluiter dat een licht streepje wel gewoon zwanger is.
 
Ja, dat klopt inderdaad kaatje89, dus ga er maar vanuit dat het zover is :) Merk wel dat ik na de miskraam van vorig jaar soms wat onzeker ben over de buikpijn, maar eigenlijk sta ik er verder heel relaxt in en dat vind ik wel fijn om te merken. Zal volgende week de verloskundige eens bellen, ben benieuwd of ik nog bij hen mag komen of dat ik naar de gun moet nu. Hoop de verloskundige, want heb al zoveel mooie momenten met ze mogen meemaken :)
 
Terug
Bovenaan