Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

hoi hoi,
dank je wel, maar ik kan niet vinden waar ik een prive berichtje kan sturen.als ik op je naam klik zie ik namelijk niet dat ik prive kan reageren.
 
We hebben afgelopen maandag de nekplooi meting gehad, gelukkig was dat alvast goed!!Nu nog even de bloeduitslag afwachten, maar so far....so good! Hoe is het nu met jullie??Ik voel me prima, niet meer zo moe en verder geen "kwaaltjes" meer.
Groetjes een heel gelukkig Lentezunke.
 
Hey Lentezunke,
Wat goed dat alles er goed uitzag! Toch weer fijn!!
Hier gaat het goed. Heb nog steeds wel mijn mindere dagen maar ben nu 12 weken dus hoop dat die langzaamaan minder gaan worden!!
Volgende week weer echo, we kijken er naar uit!!
Groetjes Linda
 
Hoi Linda,
Ben erg benieuwd naar jullie echt...is altijd zoooo leuk vind ik!Ik zit even te balen op de bank nu. Ik zou graag bij zwangerschap zwemmen willen maar dat is hier in de buurt nergens...ik vind dat gym en yoga niet zo, dat spreekt me minder aan...Misschien moet ik dan toch maar 1 van de 2 kiezen, het schijnt toch wel erg goed te zijn om iets van beweging te hebben, met name met het ook op de bevalling straks he! Laat je even weten hoe je echo was?!
Groetjes Lentezunke.
 
Ik ben nu bijna 10 weken, met de termijn echo krijg ik het precies te horen.
Ik ben super gelukkig na de miskraam weer zwanger te zijn.
De hormonen gieren door mijn lijf vooral mijn borsten doen pijn.
En kan erg emotioneel reageren.
De moeheid is extreem slaap wel 14 uur per dag soms.

Ik hoop snel over de twaalf weken te zijn zodat ik vreugde kan delen en dit keer geen verdriet.

 
Hallo,
Ik heb om heel eerlijk te zijn bij de eerste zwangerschap ook niets van gym/yoga of zwemmen gedaan. Ben gewoon net zolang als het ging door gegaan met de sporten die ik al deed, ging prima hoor! Volgens mij is het meer een verpakt kletsclubje ;)
Ik zit er wel aan te denken om deze keer te gaan zwemmen, dat vind ik idd ook wel leuk. Dat hebben we hier wel in de buurt.
Van harte gefeliciteerd Lotus
 
ik ben ook gaan zwemmen, maar helaas afgelopen vrijdag abb. afgenomen en uurtje later moest ik naar fysio en daar doorgekregen niet te mogen schoolzwemmen. haha... dan dit abb. nog maar afzwemmen, 10x, en dan vooral training voor mijn armen.
denk dat ik deze keer ook wel voor een soort gym, puur en alleen voor het herstel daarna. ik vind het idd ook meer een kletsclubje waar ik de 1e zwangerschap ook geen behoefte aan had haha.....

Lotus, gefeliciteerd..... ja leuk he, het gaan vertellen. ik mag volgende week woensdag terug en dan gaan we het vertellen. denk dat het voor vele onverwacht komt dus erg benieuwd naar alle reacties.

groetjes
 
Terug
Bovenaan