Wij zijn bijna 12 weken. Volgende week maandag krijgen we de tweede echo. Dan gaan we het 's avonds aan onze kids vertellen. De naaste familie, goede vrienden en collega's van mijn man weten het al en vanaf volgende week dinsdag mag iedereen het weten! Wij hebben het bewust nog even stil gehouden voor de kinderen. Zij hebben aangegeven dat ze bij een evt. nieuwe zwangerschap het pas willen weten als alles er goed uit ziet. De vorige keer wisten de kids het net en een aantal dagen later bleek dat het mis ging. Ze waren toen heel verdrietig. Hopelijk kunnen we ze maandag een mooie echofoto laten zien 🙂 En dan ben ik er ook wel aan toe om het iedereen te kunnen vertellen....
Wat erg Nancy, helaas weet ik uit ervaring dat je een heel rouwproces doorgaat, helemaal als je al zo ver bent. Ik was bijna 11 weken en ik heb het ook als heel heftig ervaren, wist niet dat het zoveel met me zou doen. Ik heb het nu wel echt een plekje gegeven, dat kindje heeft echt een plekje in mijn hart gekregen! En deze nieuwe zwangerschap bevestigd dat gevoel ook heel erg. Hierdoor merk ik dat deze zwangerschap niet 'plaats vervangend' is, maar dat het gaat om een nieuw kindje dat het andere kindje nooit zou kunnen vervangen, maar wel onze wens van nog een kindje, hier bij ons, mag vervullen! Ik hoop dat we over een half jaar kunnen zeggen dat we 6 kindjes in ons hart hebben en 5 om ons heen!
Heel veel sterkte meid, neem je tijd en als je kan, praat er veel over en uit je gevoel.