Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Ik heb me nu aangemeld voor zwangerschapgym, ik zie wel hoe het gaat.Start pas eind maart, dat is ook prima....eerder hoeft ook niet :)Er wordt inderdaad veel gezegd dat er veel gepraat wordt enzo, och dan maken we er gewoon gezellige avonden van, van de dikke buiken club!Het enige wat me minder lijkt is dat je na de bevalling ook nog 6 lessen hebt...of ik daar dan zin in heb???Groetjes!!
 
Ik ben eerste week van sept uitgerekend waarschijnlijk. Volgende week nog een echo, ben nu ruim 9 weken. Een FB groep is wel erg leuk, ik zie nu ook de kindjes die ongeveer even oud zijn als ons ventje. Is erg leuk, en je kunt dingen vragen aan elkaar.
 
Hoi allemaal,
Gelukkig, de uitslag van de prenatale screening is binnen en alles is goed :)Linda, hoe was de echo vorige week?Wat ik wil vragen he, ik ben nu 14+2 weken, en af en toe is het (met name 's avonds) of er een harde "schijf" onder in de buik komt, en na een aantal seconden gaat het weer weg. Het doet niet echt pijn, maar ik voel het opkomen en weer gaan. Het is echt in het midden onder in de buik, hebben jullie dit ook gehad?
Groetjes !!!

 
Hallo.

Ook ik ben zwanger , vandaag eerste controle en ben 11 week en 1 dag zwanger. Ik heb bewust laat controle gehad want ben in augustus bevalen met 15 week dus ik ben voorzichtig aan aan het proberen wat te genieten maar de ervaring is dat dit blijkbaar nog moeilijk is. Het onbezorgde zwanger zijn is er helaas af. Wel leek het me leuk om met anderen te kletsen om me juist misschien wat zekerder en meer zwanger te voelen.
We hebben ook al 2 kinderen, 1 van straks in maart 7 en 2 van in april 5.
De echo was vandaag in ieder geval goed en over 2 week weer termijn echo.
 
Wat fijn dat screening helemaal goed is! Is toch altijd wel weer een fijn gevoel!
Onze echo was goed! Tot nu toe zag alles er prima uit. Het was eerst lekker aan het bewegen en daarna viel het in slaap :)Zo leuk om het allemaal te zien!!
Een echte schijf, nee dat herken ik niet. Ik heb wel aan het einde vd dag een hardere buik dan de rest van de dag.
groetjes


 
Vandaag ben ik 12 weken en dit weekend staat er voor ons voor om alles te vertellen, erg leuk de reacties vandaag is mijn familie aan de beurt.

Hebben jullie het ook verteld allemaal of nog even wachten?
 
Ook wij belanden in week 12. Na 2 goede echos met hartactiviteit hebben we het toch maar verteld aan de meest naast ons staande mensen. Echter kreeg ik ineens weer lichte bloedingen (bij mijn dochter de gehele zwangerschap gehad om de maand en nu weer na de 1e bloeding een maand verder) waardoor we toch een week eerder als gepland een echo kregen. Ondanks de positiviteit van onze verloskundige en de gynaecoloog in het ziekenhuis kregen we helaas het verschrikkelijke nieuws te horen dat het hartje gestopt is met kloppen en er dus een miskraam gaande was. Dit was een onwijs grote shock voor ons. Ik zit dan ook nog totaal in een rouwproces en kan het eigenlijk nog niet beseffen. Maar doordat eigenlijk al heel wat mensen wisten dat ik zwanger was heb ik nu wel onwijs veel steun van alle kanten. Dit doet me heel erg goed. Dus ik denk dat als je er klaar voor bent het gewoon kunt vertellen. Ik was augustus 2015 uitgerekend.
 
Wij zijn bijna 12 weken. Volgende week maandag krijgen we de tweede echo. Dan gaan we het 's avonds aan onze kids vertellen. De naaste familie, goede vrienden en collega's van mijn man weten het al en vanaf volgende week dinsdag mag iedereen het weten! Wij hebben het bewust nog even stil gehouden voor de kinderen. Zij hebben aangegeven dat ze bij een evt. nieuwe zwangerschap het pas willen weten als alles er goed uit ziet. De vorige keer wisten de kids het net en een aantal dagen later bleek dat het mis ging. Ze waren toen heel verdrietig. Hopelijk kunnen we ze maandag een mooie echofoto laten zien :) En dan ben ik er ook wel aan toe om het iedereen te kunnen vertellen....

Wat erg Nancy, helaas weet ik uit ervaring dat je een heel rouwproces doorgaat, helemaal als je al zo ver bent. Ik was bijna 11 weken en ik heb het ook als heel heftig ervaren, wist niet dat het zoveel met me zou doen. Ik heb het nu wel echt een plekje gegeven, dat kindje heeft echt een plekje in mijn hart gekregen! En deze nieuwe zwangerschap bevestigd dat gevoel ook heel erg. Hierdoor merk ik dat deze zwangerschap niet 'plaats vervangend' is, maar dat het gaat om een nieuw kindje dat het andere kindje nooit zou kunnen vervangen, maar wel onze wens van nog een kindje, hier bij ons, mag vervullen! Ik hoop dat we over een half jaar kunnen zeggen dat we 6 kindjes in ons hart hebben en 5 om ons heen!
Heel veel sterkte meid, neem je tijd en als je kan, praat er veel over en uit je gevoel.
 
Terug
Bovenaan