zwanger van 2e. Verschil 9 maanden. Iemand ervaring en/of tips?

@juffie7

Wowie!! 3 in een jaar hihi!! Dat was misschien toch wel even schrikken. Komt ook allemaal wel goed, maar je zult het wel lekker druk krijgen. Van harte gefeliciteerd hoor met jullie tweeling! Tja en op naar een wagen voor drie pffff, dat moet een gigantische gevaarte zijn denk ik. Succes met het zoeken naar een geschikte wagen.

Wij hebben inmiddels al een wagen aangeschaft, ben alleen de naam kwijt. Het is een tandem met voor een zitje en achter een nestje en twee kappen er boven. Je kunt hem later ook voor 2 buggy's gebruiken. Kvind het wel wennen hoor, die dingen zijn toch een stuk langer dan een gewone wagen, maar goed, twee kids meenemen wordt zo wel lekker makkelijk!

Succes allemaal en geniet van jullie zwangerschap!

Hoi dames,

Hier nog 1, Mijn kindjes schelen straks 15/16 maanden. Ik ben half januari uitgerekend van de tweede, maar ivm een eerst groot kind een heftige bevalling gaat de tweede waarschijnlijk al met 38 weken gehaald worden.

Leuk dat er nog zoveel meiden zijn die hetzelfde doormaken. Wij hebben net een phil&teds kinderwagen aangeschaft op marktplaats. Ook omdat ie gewoon super is als wagen voor 1 kind en ideaal voor 2 kinderen van verschillende leeftijd. Een vriendin van me gaat op mn zoontje passen (8 maanden) en ze heeft er zelf 1 van 18 maanden, dus vandaar dat de aanschaf van de duo wagen al zo snel is gegaan Kijk maar is op www.philandteds.com misschien ook wat voor jullie. Ik zag het persoonlijk niet zitten om met zo'n mega dubbele wagen te lopen straks.

Liefs Jen

Hoi,
Gefeliciteerd!!! Wat bijzonder een tweeling! Ik wil je even zeggen dat er speciale stoeltjeshouders bestaan om op de Duowalker van Easywalker (tweelingwagen) te plaatsen. Hierop bevestig je een Bobike kinderstoetje.. en dan zit je oudste kindje in het midden van de wagen, wat hoger dus. Kijk maar eens op de site van twee-en-meer.nl, daar verkopen ze die. Ik vind het er altijd heel erg leuk uitzien ;)
Ik heb zelf (straks) ook drie kindjes in drie jaar alleen geen tweeling, anders had ik ook voor deze oplossing gekozen. Nu kan de oudste (net 3 straks) al goed zelf meelopen, voor de jongste twee heb ik een tandemwagen.
Heel veel geluk!!!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en 28 weken zwanger van nr 3!

hoi,

ik vroeg me ook heel erg af, hoe jullie het met de bedden doen? wanneer gaat de oudste naar een groot bed en laten jullie hem meteen onder een denkbed slapen?
onze oudste is 20 maanden als de tweede komt. hij loopt nog niet en ik hoop dat hij dat met 1,5 wel doet (manlief en ik liepen ook pas met 1,5).
ik vraag me dus af of hij al naar een groot bedje kan dan? eigenlijk alleen als hij kan lopen he?

en wanneer leggen jullie ze over naar de nieuwe kamer?

gr floor

Hoi floor,

Wij gaan denk ik voor een cot bed van bopita. Het is een ledikant wat ipv 120x60
150x 70 is en die je helemaal tot kinderbedje kan ombouwen. Het leek ons ideaal. Kost wat meer, maar je kan er dus jaren mee doen.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan