Zwanger van 3e kind - uitgerekend in april 2017

Bedankt! Ik voel me goed, heel soms even misselijk maar dat hoort erbij.

Wel een beetje zenuwachtig want ruim een half jaar geleden heb ik een miskraam gehad met 11 weken dus duimen dat het nu wel goed gaat!

Iemand van jullie ook eens een miskraam gehad? En daarna wel goed gegaan?

Sparkelgem van harte gefeliciteerd!

Love2017, dat begrijp ik dat het spannend blijft sowieso dat je de 11 weken gepasseerd bent. Ik heb nog nooit een miskraam gehad.

Van de week had ik moment van misselijkheid maar dat was gelukkig maar de enige keer tot nu toe. Wel heb ik echt gevoelige tepels, haha. Als m'n man er maar heel even aan zit dan is dat al niet prettig. Bij m'n vorige 2 zwangerschappen had ik ook maar 1x last van misselijkheid en niet zulke gevoelige tepels.

ik heb geen idee over een Facebookpagina. Welke is dat?

hebben jullie dit nieuws al aan jullie kinderen of aan familie/vrienden verteld? Mijn schoonouders hebben we het al wel verteld en reageerden erg blij. We hebben nadrukkelijk gezegd dat onze jongens nog van niks weten.

<p style="text-align: left;">Ja het blijft sowieso spannend voor iedereen tot 11 weken. Gevoelige tepels heb ik ook wel maar bij mijn vorige zwangerschap was het wel erger.</p>
<p style="text-align: left;">Wij hebben het tegen mijn schoonzusje en vriend verteld en tegen mijn beste vriendin en haar man omdat ik het graag kwijt wilde en met iemand wilde kletsen erover. Maar met de rest van de familie wachten we nog even tot na de eerste echo en die staat nog niet gepland ik wil volgende week de verloskundige bellen.</p>
<p style="text-align: left;">Als de echo goed is dan gaan we het ook tegen de kinderen vertellen, vooral de oudste gaat het echt leuk vinden, de jongste snapt er nog niet veel van denk ik.</p>
<p style="text-align: left;">Jij al een plan wanneer je het aan je kids verteld? Ik zit wel nog te denken hoe we het willen vertellen, heeft iemand hier een orgineel idee? Vooral om aan de kids te vertellen bedoel ik dan?</p>

Leuk heeft je het al wel met iemand over kan hebben.

Woensdag heb ik echo en wil het erna aan de jongens vertellen. Donderdag komen mijn ouders en m'n opa. We zijn momenteel op vakantie,komen morgen weer thuis. Ik wil foto's van de vakantie in een albumpje zetten op m'n telefoon plus foto van zwangerschapstest er tussen zetten en ook van de echo erbij doen. Ben ook erg benieuwd hoe zij zullen reageren. Onze jongens zullen het erg leuk vinden, vooral ook de oudste. Hij is bij vrienden die nog kleintjes hebben, ook altijd even aan het spelen met hun.

ik ga m'n koffer inpakken.

tot schrijfs

Goedemiddag,

ben inmiddels weer thuis van een heerlijke vakantie. Koffers zijn uitgepakt en de eerste wassen gedraaid en alweer droog. Ideaal met dit mooie weer, is het zo weggewerkt.

morgen een echo. Ben wel erg benieuwd. We zullen het aan de jongens vertellen dmv de echo te laten zien,dan hebben ze er een beeld bij.

verder voel ik me nog steeds goed.

zwanger2017,alles goed met je?

<p style="text-align: left;">hallo allen! Van harte! Ik ben ook zwanger van de 3e. Heb een dochter van bijna 4, een zoontje van 1,5 en uitgerekend op 6 april. Eerste echo volgende week maandag. Erg spannend toch altijd he die eerste fase. Poeh! Voor mijn dochter een miskraam gehad en bij haar zwangerschap veel bloed verloren dus ben blij als de eerste 12 weken weer voorbij zijn!!</p>

Beste M1982, succes met je echo vandaag! Ik ben erg benieuwd hoe je zoontjes gaan reageren, en hoop natuurlijk dat alles goed gaat, laat je het even weten?

Welkom 2017mama!! Gefeliciteerd ook met de zwangerschap. Fijn dat je maandag al een echo hebt dan heb je gelijk weer wat meer zekerheid. Neem je je andere kinderen mee naar de echo?

Terug
Bovenaan