Zwanger van 3e kind - uitgerekend in april 2017

Hey meiden, de echo zag er goed uit. Het is 1 kindje en het hartje klopte. Het is echt nog superklein. Er was zelfs een dooier te zien waar het nu nog voedsel uithaalt, later verdwijnt dat. Dat heb ik bij m'n andere zwangerschappen niet gezien aangezien we bij de eerste met 9 weken wisten dat ik zwanger was en bij de 2e met een week of 8.

Ik ben 7 weken zwanger nu. 16 sept weer echo en dan kan ze veel beter meten aangezien het dan wat groter is.

onze jongens weten nog van niets. Is er vandaag nog niet van gekomen om te vertellen. Denk dat we het morgen zullen doen.

2017mama wat leuk!gefeliciteerd. Leuk dat je mee wilt schrijven.

Nu ik het hartje heb zien kloppen ben ik wat geruster erop dat het echt zo is dat ik zwanger ben. De testen lieten natuurlijk al wel zien dat ik zwanger ben maar toch moest het nog even goed doordringen.

Gisteravond hebben we het de jongens verteld. Woensdagavond zijn we bij vrienden op kraamvisite geweest. Ze vonden het reuze interessant zo'n kleine baby. Lucas, onze oudste, zou ook wel broertje of zusje willen. Toen zijn we erop doorgegaan en gezegd dat zo'n baby hier ook komt. Bij onze jongste drong het niet echt door ofzo dus ik zei dat ik een baby in m'n buik heb. Toen was ie helemaal trots. 'S avonds kwamen mijn ouders en mocht Lucas de echo foto laten zien. Ze waren zeer verrast. Ze dacht met m'n verjaardag,half juli, het gezien te hebben bij me. Maar dat was toen nog niet zo. Ze vinden het echt heel leuk. We hebben er echt heel goed over nagedacht. Je begint tenslotte weer helemaal opnieuw met een kleintje en nu ben je best wel vrij om te gaan en staan waar je wilt. Maar goed het is en blijft iets moois en bijzonders en zijn er erg blij mee. M'n vriendin weet het nu ook en was ook zeer blij. Ze heeft een nare tijd achter de rug en kon wel goed nieuws gebruiken.

vanmiddag ga ik nog naar bed. Vanavond feestje en morgen hele dag op de haven want het zijn hier havendagen. Wel erg gezellig allemaal. Zeker met dit mooie weer.

hoe is het met jullie?

Wat leuk dat je kids zo leuk hebben gereageerd, daar hoop je toch het meest op als ouders. En fijn dat wat meer mensen het weten om je heen dan wordt het ook echter en kun je er meer over kletsen.

Ik kan het ook nog niet echt geloven dat het echt zo is, ga daarom maandag de verloskundige bellen voor een echo afspraak. Als alles goed is op de echo dan willen wij het ook onze kids vertellen maar dat zal nog een week of 2 duren.

Ben je veel moe savonds? Ik kan nu wel merken dat ik wat sneller moe ben dat had ik de vorige zwangerschappen ook tot een week of 11.

Hoop dat je leuke dagen hebt gehad bij de havendagen en dat je nu lekker kunt relaxen!

Gaat het goed met de andere dames?

Hallo, ik ben ook in verwachting van nummer 3. Oudste zoon is 7 (april 2009) en jongste dochter is 5 (juli 2011).

Ben zo beroerd als een hond, uitgerekende datum is 30 april.. (ik denk zelf 1 mei omdat de rest ook allemaal op dag 1 van de maand uitgerekend was)

Hoe gaan jullie het vertellen tegen familie en vrienden? ik ben net 6 weken.. denk ik.. wanneer gaan jullie naar de vk?

Welkom Connie2011,

van harte gefeliciteerd.

Je kinderen zijn net zo oud als mijn kinderen. Onze jongste wordt 12 sept 5 jaar.

wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik ben ook wel iets sneller moe en merk dat ik momenteelnerg op de jongens (m'n kinderen) reageer. Alhoewel dat komt doordat ze niet weten wat ze moeten doen, liefst hele dag vermaakt willen worden door mij. Het wordt tijd dat ze weer naar school gaan. M'n borsten zijn al wel voller en echt gevoelig. Met name tepels dan.

Ik ben vorige week naar de vk geweest,was toen 7 weken voor zover ze kon meten. Ke kom echt de dooier nog zien. Apart om te zien want dat heb ik bij de vorige 2 niet gezien aangezien ik bij 9 weken pas in de gaten had dat ik zwanger was.Nu moet ik 16 sept weer.

love2017, heb je nog gebeld gisteren voor een afspraak?

donderagavond heeft m'n oudste zoon de echo foto aan mijn ouders laten zien en waren zeer blij verrast. M'n schoonouders weten het al een paar weken. Bij hun hebben we de zwangerschapstest ingepakt. Onze zussen hebben we heel origineel (not) per what's app bericht met de foto erbij. Aangezien we dit weekend feestjes hadden met vrienden en we het hen wilden vertellen vond ik het wel zo netjes als eerst directe familie op de hoogte zou zijn. Omdat we onze zussen niet meer zouden zien op die korte termijn hebben we het zo gedaan. Alleen maar positieve reacties ontvangen gelukkig. Vriendinnen hadden het al eerder verwacht aangezien ik niet altijd een drankje dronk op een verjaardag, wat meestal wel zo is.

Beste Connie2011, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom natuurlijk!

Marieke ik heb gebeld en voor 14 september een echo en intake staan, dan ben ik 9 weken.

Leuk dat al wat mensen het weten kun je er lekker over praten, bij mij op 2 vriendinnen (en hun mannen) na weet nog niemand het dus dat vind ik wel lastig soms om me niet te verspreken.

We willen na de echo het onze kids vertellen en ook de naaste familie, maar eerst even de echo afwachten want vorige keer kwamen we erachter met 9,5 week op de eerste echo dat het hartje niet meer klopte. Dus extra spannend.

Connie2011 al een afspraak voor een echo gemaakt?

Goedemorgen Dames !

Jullie weten het allemaal nog niet zo lang, wat spannend!

Maar toch schrijf ik graag mee, ben op dit moment 26 weken zwanger van onze 3e zoon <3.

De oudste is 5 en de jongste net 9 maanden.

Dus babyboom in ons huis zometeen..

:)

Terug
Bovenaan