Zwanger van 3e kind - uitgerekend in april 2017

Hallo mamadavida, welkom.

jij bent inderdaad al een eindje op weg. Inderdaad een babyboom in huis.zal druk zijn maar wel leuk. Je zal het zo gewend zijn denk ik.

Hoe gaat het met je? En de andere zwangeren onder ons?

ik voel me goed. Ben wel beetje futloos en in de middag moe. Heb vandaag m'n positiekleding eens opgetrommeld en gewassen. Is inmiddels droog dus maar eens binnenhalen zometeen.

je hebt oo een mooie datum de echo Love2017. 14 sept is onze trouwdag. Wij hebben 16 sept weer een echo.

Ik ga de spullen pakken voor zwemles. Onze jongste gaat weer starten nu de vakantie voorbij is. Hier zijn ze sinds maandag nog maar naar school, heerlijk weer na de weken vakantie.

tot schrijfs.

Maria154, dankje !

Ja ik ben benieuwd. Ben bang dat het juist moeilijk zal zijn, 2 van die kleintjes. Maar goed, voel me gezegend en hoop dat het mee zal vallen hihi.

Jammer dat je geen melding krijgt van nieuwe berichten op het forum, daarom zo'n late reactie sorry !

Nou zie ik trouwens dat bij jou ook de kindjes niet zwemmen in de vakantie, mijn bonuskindjes (9&5, 'stief' haat ik !), waren ook al vrij. Maar mijn oudste moest eigenlijk gewoon zwemmen.. Waardoor hij nu 4 inhaallessen heeft staan ofzo pfff.

Maar goed .. terug naar het zwanger zijn.. Hoe voelt iedereen zich?
Vandaag heb ik eindelijk het gevoel weer te kunnen ademen, nu de temp gezakt is :D
Durfde met die hitte niet te bewegen haha

Goedenavond meiden!

Waar is iedereen?

wel lekker dat de temperatuur idd wat gezakt is.soms was het warm hé?  Heb je veel vocht vastgehouden Mamadavida?

vrijdag hebben wij weer een echo gehad.ben morgen 11 weken zwanger. Was mooi om te zien. Eerst lag de kleine heel rustig en later gingen de benen omhoog en de armen de lucht in en zette het zich af. De kleien bewoog echt.zó mooi weer om te zien.

willen jullie weten wat het wordt? Wij wel maar gaan niks tegen anderen zeggen. Hebben we bij onze zonen ook niet gezegd.

fijne avond nog.

Terug
Bovenaan