Zwanger van de 1e

Hey meiden,

Wat leuk om jullie verhalen zo te horen. Gisteren hebben we bij de huisart een hartje zien kloppen op de inwendige echo.
Super om te zien..!!!
En ze zei, nu is de kans dat het mis kan gaan een heel stuk kleiner. Als ze een hartje hebben zien kloppen gaat het meestal altijd goed, dus dat is wel een rustige gedachte.

Ga vandaag de verloskundige bellen.

@ lief wondertje: dank je wel, jij schiet er mooi mee op, ben jij de eerst 3 maand goed doorgekomen?

@ Blossom: Dank je, jij ook al 17 weken, voel jij je verder ook goed?

@ Roeltje 85: Dank je, ik kan niet wachten tot ik ook de 12 weken voorbij ben. Jij nog veel kwaaltjes gehad?

@Danischa: Dank je, oh spannend ook voor jou, de tijd gaat hard en het is zo 11 mei.

Nou tot snel,
Liefs

 
Hey meiden,

Wat leuk om jullie verhalen zo te horen. Gisteren hebben we bij de huisart een hartje zien kloppen op de inwendige echo.
Super om te zien..!!!
En ze zei, nu is de kans dat het mis kan gaan een heel stuk kleiner. Als ze een hartje hebben zien kloppen gaat het meestal altijd goed, dus dat is wel een rustige gedachte.

Ga vandaag de verloskundige bellen.

@ lief wondertje: dank je wel, jij schiet er mooi mee op, ben jij de eerst 3 maand goed doorgekomen?

@ Blossom: Dank je, jij ook al 17 weken, voel jij je verder ook goed?

@ Roeltje 85: Dank je, ik kan niet wachten tot ik ook de 12 weken voorbij ben. Jij nog veel kwaaltjes gehad?

@Danischa: Dank je, oh spannend ook voor jou, de tijd gaat hard en het is zo 11 mei.

Nou tot snel,
Liefs

 
Hoi meiden

ik ben ook zwanger van de eerste, nu alweer in de 31e week.
Wij hebben er ruim 5 jaar over gedaan om zwanger te worden (ik heb PCOS, =meerdere eitjes die bijna niet uit zichzelf springen). Met behulp van Clomid en een totale verandering van eet- en levenswijze ben ik eindelijk zwanger geworden.
Ik vond het eerste weken ontzettend spannend. Beleefde alles in een roes en vergeet nooit meer dat ik voor het eerst het hartje zag kloppen. Fantastisch!
Het 12 weken-punt was voor ons het moment dat we er langzamenrhand echt in durfden te gaan geloven...
Iedereen succes met alles!!
 
Hey ben ook zwanger van de eerste (18 w en 4 d)

gisteren zijn we te weten wat het word!!!!

En te horen gekregen dat alles helemaal goed is!


Toch weer iedere keer een opluchting om te zien dat alles werkt!


Succes met jullie zw.schappen allemaal.... ik vind het sinds week 16 echt leuk om zwanger te zijn :D:D:D

xx
 
Hey ben ook zwanger van de eerste (18 w en 4 d)

gisteren zijn we te weten wat het word!!!!

En te horen gekregen dat alles helemaal goed is!


Toch weer iedere keer een opluchting om te zien dat alles werkt!


Succes met jullie zw.schappen allemaal.... ik vind het sinds week 16 echt leuk om zwanger te zijn :D:D:D

xx
 
hoii dames,

Ook ik ben zwanger van de eerste. Ben nu 34,5 week, dus hier schiet het al lekker op. Heb nu lekker zwangerschapsverlof dus heerlijk genieten. We hebben al alles klaar voor de kleine, dus wat ons betreft kan hij/zij komen haha. Nee nog maar even een paar weekjes wachten.
Wel een heel gek idee, dat we over zeker 7,5 week ons kindje hebben. We vinden het allebij heel erg spannend, ook een druk jaar gehad, huis gekocht samen wonen en nu al een kindje op komst. (wel gepland zoals heel veel mensen vragen) Ja heel erg gepland als je zoiets al kunt plannen uberhaubt. Misschien ook omdat ik nog vrij jong ben en mijn vriend en ik nog niet heel lang (nouja 2,5 jaar alweer bij elkaar zijn)
Ikzelf ben 23 en mijn vriend is 29. Achja het boeit me eigelijk ook niet zoveel wat andere mensen vinden, al is het niet altijd leuk maarja.
Wij zijn helemaal klaar voor de komst van ons wondertje!

Liefs Saartje.
 
He mama2be,

Wat goed om te horen dat het hartje klopte!! Waarom heb je de inwendige echo gehad? Ik had bij 8 weken een "normale echo".
Vorige week hebben we de 3d echo laten maken. echt super, dat raad ik je zeker aan om straks te doen. Nou hebben we het gezichtje van ons kleintje gezien.
Geniet er lekker van!!!

groetjes Bubbles
 
Terug
Bovenaan