Zwanger van de 1e

hey,
Iedereen gefeliciteerd met je eerste zwangerschap!
Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje. vrijdag ben ik 17 weken zwanger. Sinds 2 weken is het ook echt leuk! Zwangerschapskwaaltjes (vermoeidheid en de hele dag door misselijk!) zijn zo goed als over.Inmiddels ook het hartje gehoord en mijn buikje begint te groeien. Dus echt blij met dit tweede trimester!
Liefs Maartje
 
@ mama2be: heb niet echt last van kwaaltjes gehad alleen erge vermoeidheid, en sinds een week verschrikkelijk last van me rug, maar ze weten niet waar het vandaan komt.

@ saartje86: Je moet je niet teveel van reactie's van andere aantrekken. Ik was ook onverwachts zwanger we zouden dit jaar huisje kopen trouwen en eind van het jaar de pil weg doen. Maar ben zwanger geworden door de pil heen, krijg ook een hoop vragen en soms nare reactie's. Maar bij ons is het kindje welkom, het is nu alleen een hoop regelen om alles op tijd klaar te krijgen. Maar ondanks dat we een hoop moeten regelen geniet ik er wel van.

@ bubbles : ik heb ook een vaginale echo gehad met 8 weken en 6 dagen omdat ze met een normale echo het kindje niet goed konden meten. Op de normale echo was wel duidelijk het hartje te zien.

Voor iedereen geniet maar van de zwangerschap, morgen ben ik 12 weken en moet zeggen ook al was het schrikken voor mij omdat het onverwachts kwam de tijd vliegt voorbij.

liefs
 
Hallo!!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje.
Spannend allemaal hè! Ik moet nog 4 weken wachten tot de 1e echo.

Ik wens iedereen alle goeds!
 
Gefeliciteerd allemaal :)!
Ik ben nu ook zwanger van de eerste, vandaag precies 11 weken. we hebben straks om 14 uur de 11 weken echo :) dus super spannend.. Ik heb al eerder een echo gehad, om te kijken hoever ik was.. en toen was ik 7 weken en 5 dagen. :)
Ik ben ook nog jong hoor, en vertelde het laatst aan iemand, en die was 27 met het eerste kindje en die vond mij ook erg jong.. En dat mijn leven zou veranderen enzo.. Maar trek me er niks van aan,. Zelf ben ik 18 jaar, en mijn vriend 22 jaar. We wonen in juni al een jaar samen, en zijn in juni ook 3 jaar samen dus. En het kindje was gewenst:) En wij trekken verder niks aan van mensen die er iets over zeggen.. Onze ouders zijn nu al super trotse opa en oma's.. Haha. verder willen we het pas gaan vertellen na de echo of na de 12de week.. Maar weet niet of ik nog kan wachten haha.. We zijn er zo blij mee. Verder zijn de kwaaltjes iets minder.. Heb geen last van misselijkheid gehad, nouja af en toe heel klein beetje na het avond eten.. Verder SUPER moe geweest.. Nu alleen nog na een dag werken, dan voelt me lichaam als lood en kan ik niks anders meer dan zitten.. De puisten worden ook minder ( kan ook door het spul komen dat ik gebruik ).. Maar daar ben ik ook super blij mee.. Haha, vind het wel even lang genoeg zo het verhaaltje.. Liefs
 
Gefeliciteerd allemaal :)!
Ik ben nu ook zwanger van de eerste, vandaag precies 11 weken. we hebben straks om 14 uur de 11 weken echo :) dus super spannend.. Ik heb al eerder een echo gehad, om te kijken hoever ik was.. en toen was ik 7 weken en 5 dagen. :)
Ik ben ook nog jong hoor, en vertelde het laatst aan iemand, en die was 27 met het eerste kindje en die vond mij ook erg jong.. En dat mijn leven zou veranderen enzo.. Maar trek me er niks van aan,. Zelf ben ik 18 jaar, en mijn vriend 22 jaar. We wonen in juni al een jaar samen, en zijn in juni ook 3 jaar samen dus. En het kindje was gewenst:) En wij trekken verder niks aan van mensen die er iets over zeggen.. Onze ouders zijn nu al super trotse opa en oma's.. Haha. verder willen we het pas gaan vertellen na de echo of na de 12de week.. Maar weet niet of ik nog kan wachten haha.. We zijn er zo blij mee. Verder zijn de kwaaltjes iets minder.. Heb geen last van misselijkheid gehad, nouja af en toe heel klein beetje na het avond eten.. Verder SUPER moe geweest.. Nu alleen nog na een dag werken, dan voelt me lichaam als lood en kan ik niks anders meer dan zitten.. De puisten worden ook minder ( kan ook door het spul komen dat ik gebruik ).. Maar daar ben ik ook super blij mee.. Haha, vind het wel even lang genoeg zo het verhaaltje.. Liefs
 
Hoi allemaal,

Ben zelf zwanger van de eerste en vandaag 17 weken.
Ik ben vanaf week 7 heel moe geweest, nu gaat het steeds beter.
Soms niet teveel doen op een dag, dan gaat het wel
Verder niet misselijk geweest of iets dergelijks.
Kan alles eten, gelukkig.
Nog 3 weken en we zien de kleine weer.

Esther
 
Hoi Allemaal,

Jeetje wat zijn er een hoop mensen zwanger! Leuk om zo te lezen! Morgen ben ik 'eindelijk' 12 weken zwanger, en dus mogen we het aan iedereen gaan vertellen! Roeltje, wij zijn dus volgens mij op dezelfde dag uitgerekend :)!

De tijd vliegt voorbij. Ons kleintje was absoluut niet gepland, maar nu toch meer dan welkom, maar jeetje, wat moet er een hoop geregeld worden! Vind het allemaal maar super spannend! Hopelijk ben ik niet de enige die zich over van alles en nog wat zorgen maakt!

Dinsdag weer een echo, en dan hebben we gelijk de prenetale screening, er breken dus nog wat spannende tijden aan!

Liefs, Cynthia
 
Hoi Allemaal,

Jeetje wat zijn er een hoop mensen zwanger! Leuk om zo te lezen! Morgen ben ik 'eindelijk' 12 weken zwanger, en dus mogen we het aan iedereen gaan vertellen! Roeltje, wij zijn dus volgens mij op dezelfde dag uitgerekend :)!

De tijd vliegt voorbij. Ons kleintje was absoluut niet gepland, maar nu toch meer dan welkom, maar jeetje, wat moet er een hoop geregeld worden! Vind het allemaal maar super spannend! Hopelijk ben ik niet de enige die zich over van alles en nog wat zorgen maakt!

Dinsdag weer een echo, en dan hebben we gelijk de prenetale screening, er breken dus nog wat spannende tijden aan!

Liefs, Cynthia
 
Terug
Bovenaan