Zwanger van de 1e

Enig om te zien dat iedereen zo zwanger is hahahaha...

En jongere meiden... trek je niks aan van al die mensen die domme reacties geven! Je weet zelf wel wanneer je er aan toe bent!

En het boeit toch ook niet hoelang je bij elkaar bent! Ik word zelf zondag 25 (pffff 25 april 25 jaar haha), mijn vriend is 28, en we zijn nog net geen twee jaar bij elkaar... Als het goed zit zit het goed.... Je kunt nu toch niet in de toekomst kijken hoe het gaat!

Veel plezier iedereen, en geniet van de zwangerschappen! Het is geweldig! Vooral als je weet wat je bij je draagt ;)

xx
 
ja ook ik ben zwanger (na 1ste IVF poging), pas 6 weken (op de kop af vandaag!) Maar na 3 jaar intens gelukkig, maar ook ontzettend onzeker nog)
Ben dus over gekomen van het forum "als het langer duurt". Moet nog erg wennen aan deze overstap, dus mijn eerste poging is een feit hahaha.
 
ja ook ik ben zwanger (na 1ste IVF poging), pas 6 weken (op de kop af vandaag!) Maar na 3 jaar intens gelukkig, maar ook ontzettend onzeker nog)
Ben dus over gekomen van het forum "als het langer duurt". Moet nog erg wennen aan deze overstap, dus mijn eerste poging is een feit hahaha.
 
Ja ik ben nu zwanger van ons 1ste kindje, ben nu 37 weken en 1 dag, het is dus nog heel even wachten....
Beste spannend allemaal.
De 1ste 18 weken wist ik niet dat ik zwanger was,het isvoor ons echt een cadeautje waar we heel gelukkig mee zijn.

Begin nu wel last de krijgen van voorweeen,en ik kan niet zo heel veel meer! maar als dat alles is kan ik alleen maar zeggen,het is nog steeds heeeeerlijk om zwanger te zijn,en ik zal dat gevoel straks best missen denk ik.
 
Ja ik ben nu zwanger van ons 1ste kindje, ben nu 37 weken en 1 dag, het is dus nog heel even wachten....
Beste spannend allemaal.
De 1ste 18 weken wist ik niet dat ik zwanger was,het isvoor ons echt een cadeautje waar we heel gelukkig mee zijn.

Begin nu wel last de krijgen van voorweeen,en ik kan niet zo heel veel meer! maar als dat alles is kan ik alleen maar zeggen,het is nog steeds heeeeerlijk om zwanger te zijn,en ik zal dat gevoel straks best missen denk ik.
 
Hoi Allemaal,
Ook ik ben zwanger van mijn 1e kindje.
Op zich voel ik me goed, heb wat gevoelige borsten en wat witte afscheiding, verder eigenlijk heel weinig. Nu ben ik nog maar ongeveer 5 weken dus ik denk dat er nog wel meer kwaaltjes komen! Ik heb 5 mei een intake bij de VK en 17 mei een eerste echo. Ben zo benieuwd, moet zeggen dat het wel vaak in me achterhoofd speelt of het allemaal wel goed gaat! Als je dan op Google gaat zoeken maak je jezelf helemaal gek!! Hebben er meer mensen het enge gevoel dat het miss wel helemaal niet goed is? Veel mensen zeggen: Zolang je geen bloed verliest en je pijnlijke borsten houdt moet je je geen zorgen maken!
Nou dat gaan we dan maar proberen......
 
Hoi meiden,

Ik ben ruim 6 weken zwanger van mijn eerste kindje en vind het allemaal harstikke spannend. Op 10 mei heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en 25 mei mijn eerste echo.

XXX

Natascha
 
Terug
Bovenaan