zwanger van de derde!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Weet sinds gister dat ik zwanger ben! Van de derde inderdaad...
Een derde is meer dan welkom alleen hadden we het echt niet verwacht we hadden het even uitgesteld. Maar ja de natuur laat zich niet leiden he!

Wie is er nog meer zwanger van een derde?

Het nu twee meiden die in juni 2 en 5 worden.

Groetjes E

ja hier ook zwanger van de derde, net positief getest !!
Wat is het leuk om weer zwanger te zijn en nog zo bijzonder. Het is bij ons wel de laatste dus ik ga proberen hier zo ontsettend veel van te genieten ;)

Hoi puzzelstuk

Bij ons is het ook de laatste. Voor mij geldt hetzelfde.

Maar gefeliciteerd!! Onwerkelijk he?

Ik moet 7 april naar de verloskundige ben benieuwd wanneer jij?

Hallo

1e keer dat ik reageer op een forum. Maar het leek  mij wel leuk om contact te hebben met andere mama's met  een zelfde wonder in hun buik.
Wij zijn nu bijna 8 weken zwanger van onze 3e. We hebben al een zoon van    4 en een dochter van net 2.
Ik ga 31 maart naar de verloskundige en hoop dat ik dan ook snel voor onze 1e echo mag. Begin weer aardig nieuwschierig te worden of alles wel goed is.
Ik was namelijk vanaf 6 weken behoorlijk misselijk en moe, en nu zijn die verschijnselen bijna verdwenen. Het eten staat me nog erg tegen, eet met lange tanden
Alleen s'ochtends nog misselijk, maar verder wel gevoelige borsten (groeien), geen bloedverlies of pijn klachten. Ik voel me nog steeds erg zwanger en ben nog steeds positief gestemd.
Hoe voelen jullie je, hetzelfde als bij jullie vorige zwangerschappen??

groet; nr 3 is onderweg

Hoi allemaal,

Jullie ook hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben ook net zwanger van de 3e. We hebben al een meisje van 8 en een jongen van 6. Ik mag 6 april voor de eerste keer naar de verloskundige.

Groetjes, Chris.

Hallo allemaal,

Wij zijn ook zwanger van de derde! Hier was het in eerste instantie een grote schok maar daar waren we na een paar dagen wel van bekomen! We hebben wel in verband met deze zwangerschap onze trouwdatum een maand vooruit gezet en de huwlijksreis moeten annuleren maar dat zijn bijzaken voor het wonder dat wij weer mogen krijgen!

Ik heb nu 2 zonen van net 3 en bijna 11 maanden.

Groetjes Brechtje

Hoi allemaal,

Ook ik ben zwanger van de derde! Afgelopen donderdag heb ik getest en ik ben zwanger! Nu ongeveer 4 weken. Ik hoop echt dat alles goed is, omdat ik dus echt drie weken last had van bloedverlies. ( te weinig om ongesteld te zijn en daarom testte ik donderdag) Maandag ga ik bellen voor een afspraak bij de vk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mijn dochter ook zoveel last had van bloedingen, maar dat   maakt toch onzeker.
Mijn oudste zoon is nu 2,5 en mijn dochter is 1,5.

Trouwens allemaal: nog van harte gefeliciteerd!

Groetjes Hanneke

Hoi hoi,
Ook ik ben zwanger van ons 3e kindje. Ben nu bijna 23 weken zwanger. Inmiddels de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Voor degene die binnenkort voor het eerst weer naar de vk gaan, geniet ervan hoor!

Terug
Bovenaan