zwanger van de derde!

Ik ben ook zwanger van de 3e, nog 1 keertje, dan houdt het bij ons op. We hebben 2 dochters de oudste is net 3 en de jongste wordt 2 als de baby geboren wordt. Ik ben nu iets meer dan 10 weken zwanger en ongelooflijk misselijk geweest. Heb nu zetpillen en het gaat gelukkig weer wat beter nu. Bij de andere 2 heb ik dat niet zo erg gehad, dus wie weet wordt dit een jongen haha. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat we nog een lekkere meid krijgen. Hebben jullie al een voorgevoel?

Geniet er allemaal lekker van!
Groetjes Marjanne

Hallo!

Ja, hier nog iemand zwanger van nr. 3....Hoera!
We hebben twee jongens: eentje van net 3 en eentje van 20 maanden.
Het was altijd al onze wens, een groot gezin en het begint er zo aardig op te lijken, haha!  
Ik zal binnenkort de verloskundige bellen. Ik ben nu 4 en een halve week zwanger.

Allemaal veel succes en een fijne zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes.
Groetjes,W

Ps. ik heb een week lang last gehad van slijmverlies (bruin en soms ook bloed) een week voordat ik ongesteld had moeten worden, en later bleek het innestelingsbloeding te zijn.(had ik via google opgezocht) Een opluchting toen ik de test deed een week later,want ik was even bang dat ik ongesteld was geworden! Hebben meer van jullie dit gehad? Ik bij de eerste 2 niet!

Yes, hier ook een derde op komt. Ik ben nu zo'n 10 weken zwanger en heb overmorgen mijn echo! We hebben een zoontje van 2,5 jaar en een zoontje van 14 maanden!

3drie3, ik heb bij de eerste ook langdurig bloedverlies gehad. Dacht net als jij dat ik ongesteld was geworden al voelde het wel anders dan dat. Ik heb toen een vroege echo gehad bij de gyn en daar zagen we een mooi hartje kloppen!

Succes en allemaal nog; gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie 3e zwangerschap!
Ook ik ben zwanger van ons 3e kindje en dit is weer een erg bijzondere tijd.
Mijn zoontjes zijn nu 5 en  2. Ik ben 29 zwanger, de 20-wk echo zag er goed uit gelukkig.
Weer erg genieten natuurlijk. Maar toch een brandende vraag.....hoe is de interesse voor jullie vanuit jullie omgeving? Is deze minder dan voorheen?
Geniet er allemaal van....

Gr. zw3

Hallo allemaal,

Hier nog iemand die bij de club hoort!
Ben nu bijna 5 weken zwanger van de derde. Heb een zoontje van ruim 4,5 en een dochter van 3.
Ook al is het de derde...het blijft bijzonder en vooral spannend.
Eind april de eerste afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd. Wil wel wachten met vertellen tot die 12 weken voorbij zijn. Dus dat is nog best lang (voor iemand die het eigenlijk nu al wel wil vertellen), maargoed...op dit forum kan ik het mooi kwijt! En uiteraard kan ik er met mijn vriend al lekker over kletsen.

In ieder geval....iedereen gefeliciteerd!
Fijne zwangerschap toegewenst en geniet er van!

Cindy

Ten eerste allemaal gefeliciteerd!

Gelukkig zijn er nog mama's (en papa's) die voor 3 gaan.
De meeste kiezen voor twee kinderen dus ik ben mij wel gaan afvragen of dat niet handiger en verstandiger is. Maar het gevoel overheerst!

Bij mij is het ook al een stuk minder aandacht vanuit de omgeving. Oja het is nummer drie! bij de eerste kregen we allemaal kaarten etc. bij de tweede werd het al minder ben wel benieuwd hoe dat nu gaat als we het verder vertellen.

Nou we spreken elkaar weer!!

Hoi,

Tja hier nog een! Is een jaar eerder dan we dachten maar zeer gewenst. Onze kinderen moeten nog 1 en 3 worden dus dat zal straks even zwaar worden. Moet nog een klein beetje aan het idee wennen en ben erg onzeker. Heb twee eerdere miskramen gehad en deze zwangerschap was nog niet echt gepland. Had ook bloedverlies nog voor mn nod maar niet zo veel.

het gaaat het met de kwalen? Zijn deze erger dan de andere? Voel het een beetje rommelen onder in mijn buik en ben nu 5weken zwanger.

Ik weet niet of bij de 3e nu de reacties minder enthousiast zullen zijn dan bij de 1ste. Toen was iedereen heel meelevend maar bij de 2e die vrij snel erna kwam waren de reacties inderdaad wel wat lauwer. Als we straks gaan vertellen dat ik zwanger ben (ben nu 6 weken maar wil nog de vlokkentest erst afwachten) verwacht ik wel wat verraste reacties. De oudsten zullen immer bijna 9 en 7 zijn als de baby geboren wordt en niemand in onze omgeving verwacht dat wij voor een 3e gaan!

Mijn ouders weten het wel, ik belde mijn moeder een dag na de test. Die begon te huilen van blijdschap!

@3drie3, ik heb bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook geen bloedverlies gehad. Nu bij de derde verloor ik 5 dagen lang bruinig bloed. Dat begon 5 dagen na mijn eisprong. Hoop en vrees wisselden zich af maar ook ik hield me voor dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding was na uitgebreid google-en. Achteraf gezien klopt dat dus ook wel want de zwangerschapstesten waren positief!

Groetjes Chris

Terug
Bovenaan