zwanger van de derde!

Naam
Leeftijd
Kids
UItgerekend op
VK
echo

Christina2009
36
meisje 8 jr, jongen 6 jr
15 november 2009
6 april

Hoi meiden, heb een tabelletje gemaakt - misschien kunnen jullie ook jezelf erin zetten?

Liefs, Chris

Hallo meiden!!

Hopelijk vinden jullie het goed dat ik ook meeklets?? Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! :-D

Ik ben ook zwanger van de derde, zoals het nu lijkt ben ik net 6 weken zwanger. Ik heb twee dochters Naomi van net  3 jaar en Alysha van net 1 jaar. Voel me hartstikke goed, heb echt nergens last van!! Ondanks dat ik nergens last van heb,  voel ik  me echt op en top zwanger!! Begin al iets een bollend buikje te krijgen, hihi!! Dat had ik bij de vorige twee niet zo gauw... Maar ben echt helemaal happy!!

Tot gauw!!

quote: Christina2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2009 11:12:17'));

Naam
Leeftijd
Kids
UItgerekend op
VK
echo

Christina2009
36
meisje 8 jr, jongen 6 jr
15 november 2009
6 april

crazy girl        
29
2 meisjes van 3 jr & 1 jr
14 november 2009
2 april

Hoi meiden, heb een tabelletje gemaakt - misschien kunnen jullie ook jezelf erin zetten?

Liefs, Chris

quote: crazy girl1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2009 21:04:12'));

Hallo meiden!!

Hopelijk vinden jullie het goed dat ik ook meeklets?? Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! :-D

Ik ben ook zwanger van de derde, zoals het nu lijkt ben ik  in de 7de  week. Ik heb twee dochters Naomi van net  3 jaar en Alysha van net 1 jaar. Voel me hartstikke goed, heb echt nergens last van!! Ondanks dat ik nergens last van heb,  voel ik  me echt op en top zwanger!! Begin al iets een bollend buikje te krijgen, hihi!! Dat had ik bij de vorige twee niet zo gauw... Maar ben echt helemaal happy!!

Tot gauw!!

quote: crazy girl1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2009 21:04:12'));

Hoi Hoi,

Ook ik ben zwanger van de derde, en zit nu in mijn 23e week. Ik las het verhaal van Christina en moest daarbij veel aan mijzelf denken. Ook niemand in mijn omgeving had nog verwacht dat wij voor de 3e gingen. Ik heb een dochter van bijna 8 en een zoontje van 6 jaar. Het is echt super om te zien hoe ze alles meemaken!

Groetjes
Els

hoi

Ik ben ook zwanger van de 3de. Ik ben nu 11 week. Ik heb 2 dochters van 7 en 9. Die zijn van mn ex. Nu krjgen mn huidige vriend en ik samen een kindje wat ik hem van harte gun.

groetjes saskia

Hoi!
OOk hier is nr 3 onderweg! Heb twee zoontjes, 2 en 4,5 jaar oud. Vind het weer helemaal leuk en spannend. Heb morgen de 20 weken echo (ben dan 21 weken), ook wel weer spannend hoor, alles voelt goed. Met een beetje mazzel weten we morgen of we een 3e knul gaan krijgen of dat we toch een keer roze spullen moeten gaan aanschaffen,
doeiii

Terug
Bovenaan