zwanger van de derde!

Hoi meiden,

Helaas van mij geen goed nieuws, ik heb een miskraam gekregen. Gisteren had ik wat bruinig bloedverlies en heb toen de vk gebeld. Die vertelde dat een klein beetje bruin bloedverlies in veel gevallen onschuldig is  en bijvoorbeeld veroorzaakt kan worden door een gesprongen adertje in de baarmoedermond. Vanochtend kreeg ik echter een heel flinke felrode bloeding en wist ik meteen dat het fout zat, zeker toen ik daarna ook flinke buikpijn kreeg. Een echo in het ziekenhuis even later wees uit dat ik een miskraam had. Kort na het ziekenhuis bezoek verloor ik stolsels/klonten en nu is de pijn grotendeels weg. Maar ik ben zóóóóóóóóó verdrietig.....

Gelukkig gaan de kids na school vanmiddag naar de buitenschoolse opvang (ze weten niet dat ik zwanger was gelukkig) en kan ik even een beetje rust nemen. Lieve meiden, ik hoop dat ik jullie niet bang maak met mijn verhaal maar dan weten jullie waarom ik voor nu afscheid neem van deze topic. Ik wens jullie allemaal een goede en gezonde zwangerschap toe.

Liefs, Chris

Hallo allemaal,
Ook wij verwachten ons derde kindje medio oktober. De eerste echo heb ik gehad, en het is toch wel ontzettend mooi als je weer zo'n klein mensje ziet. Het hartje klopte mooi en dat is dan toch datgene wat je wilt zien. Ondertussen ben ik ook wat gespannen. Hopelijk dat alles goed is en blijft gaan. Want ja we hebben 2 gezonde dochters. Hier ben ik meer mee bezig dan bij de vorige zwangerschappen. Trouwens onze dochters zijn bijna 6 en 4 als de kleine wordt geboren.

Christina veel sterkte toegewenst.

liefs janoje

Naam
Leeftijd
Kids
UItgerekend op
VK
echo

Christina2009
36
meisje 8 jr, jongen 6 jr
15 november 2009
6 april

crazy girl        
29
2 meisjes van 3 jr & 1 jr
14 november 2009
2 april

Maylani        
25
2 meisjes van 4,5jr& 2jr
20 september 2009
9 april

Hoi meiden, heb een tabelletje gemaakt - misschien kunnen jullie ook jezelf erin zetten?

Liefs, Chris

Hoi hoi,

ook ik ben zwanger van nummer 3!!!
Het was allemaal alleen niet echt gepland. we hadden net zo'n beetje besloten om het bij 2 te laten, maar tja gewoon door de pil heen...
Achteraf vinden we het allemaal hartstikke leuk, en geniet ik meer van deze zwangerschap dan de vorige 2. Vooral omdat het de laatst is,en deze keer zeker!

k ben morgen 15 weken zwanger, het lijkt allemaal wel veel en veel sneller te gaan dan met de eerste 2!Hebben jullie dat ook?

in ieder geval,van harte gefeleiciteerd allemaal!

groetjes Brenda

Hallo,
Ik ben ook erg gelukkig zwanger van een derde ook niet helemaal nu gepland we wilden eigenlijk na zo'n 8jaar nog 2 kinderen, maar we houden het maar bij 3 nu denk ik
mijn zoontje is 2,5jaar en dochtertje is 1jaar en 1maand
ik ben nu 13 weken zwanger, hoe ver zijn jullie, en wat voor kinderwagen etc. denken jullie te gaan gebruiken?
annika

quote: Maylani reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2009 23:23:45'));

Naam
Leeftijd
Kids
UItgerekend op
VK
echo

Christina2009
36
meisje 8 jr, jongen 6 jr
15 november 2009
6 april

crazy girl        
29
2 meisjes van 3 jr & 1 jr
14 november 2009
2 april

Maylani        
25
2 meisjes van 4,5jr& 2jr
20 september 2009
9 april

Annika
24
jogen 2,5jr,meisje 1jr.
4 oktober
29 april

Hoi meiden, heb een tabelletje gemaakt - misschien kunnen jullie ook jezelf erin zetten?

Liefs, Chris

hoi Chris,

heel veel beterschap gewenst, probeer van je 2kids ultiem te genieten
ik begrijp dat dat nu best moeilijk is ik heb tussen mijn zoontje en dochtertje ook een miskraam gehad,geen pretje succes en sterkte
annika

Hallo Sonel,
wanneer moet die van jou 3jaar worden? mijn oudste wordt begin juli 3, en mijn dochtertje is in februari jarig
annika

Terug
Bovenaan