zwanger van een eerste kindje

Hallo Dames.
Wie zijn er allemaal zwanger van hun eerste kindje!
Ik ben 24 jaar en zwanger van ons eerste kindje en vind het allemaal zo onwerkelijk en spannend! Misschien vinden jullie het gezellig mee te kletsen

Hej Leonie,

ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, en wat je zegt zo onwerkelijk allemaal!!
Eerst vond ik een week altijd zo voorbij gaan, nu kruipen de dagen echt voorbij....
ben nog best erg bang dat het fout zal gaan, heb jij dat ook??
Heb jij al een afspraak gemaakt voor de VK? Ik ga volgende week vrijdag bellen, dan ben ik als het goed is, net de 6 weken voorbij.
Volgende week vrijdag krijg ik ook Moeders voor Moeders langs...

Ik ben trouwens 25. In welke ronde was het bij jullie raak?

Hej Leonie,

ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, en wat je zegt zo onwerkelijk allemaal!!
Eerst vond ik een week altijd zo voorbij gaan, nu kruipen de dagen echt voorbij....
ben nog best erg bang dat het fout zal gaan, heb jij dat ook??
Heb jij al een afspraak gemaakt voor de VK? Ik ga volgende week vrijdag bellen, dan ben ik als het goed is, net de 6 weken voorbij.
Volgende week vrijdag krijg ik ook Moeders voor Moeders langs...

Ik ben trouwens 25. In welke ronde was het bij jullie raak?

Hallo marieke,
ik heb dat ook hoor ben ontzettend onzeker. En twijfel zelfs of het echt zo is. Ben zo dankbaar en blij dat ik gewoon zwanger ben geworden. Al in de 4e ronde was het raak. Vandaag komt er een vrouw langs van moeders voor moeders. Die doet dan nog eens een testje dat vind ik wel fijn heb ik weer een bevestiging dat het echt zo is. Als die test wederom goed is bel ik volgende week de verloskundige. Dan ben ik zes weken zwanger. Volgens de huisarts iets langer maar ik had een langere cyclus dus ik denk dat ik gelijk heb. Ik probeer trouwens wel echt te genieten hoor van het zwanger zijn. Echt zo spannend allemaal wat ons te wachten staat. Bijna niemand in onze omgeving weet het. Eigenlijk wil ik het heel graag vertellen, maar iets in me zegt we wachten nog even. Waren jullie snel in verwachting of toch wat langer moeten klussen? Wat doe je voor werk etc
groetjes een onzekere leo

Bij ons was het in de 3e ronde al raak...ik was er zo op ingesteld dat het echt wel minstens een jaar ging duren, op de 1 of andere manier had ik dat gevoel heel sterk, maar blijkbaar kan je daar dus ook wel eens naast zitten...gelukkig dit keer :)

Ik had juist altijd een korte cyclus, 22-23 dagen. Zo'n 2 jaar geleden ben ik wel eens met de pil gestopt omdat ik er allemaal klachten van kreeg, en toen werd ik na 17 dagen steeds ongesteld, vandaar dat ik er nu helemaal op ingesteld was dat het nog wel eens lang zou kunnen gaan duren...

Dat is wel fijn dat Moeders voor Moeders langskomt, dan heb je inderdaad weer een bevestiging, is toch weer fijn! Hoe laat komen ze? Ben wel benieuwd!

Ik werk bij de politie, maar ben op vrijdag altijd vrij, heerlijk! En jij? Zit je ook na te denken over hoe je dat straks gaat doen als jullie kindje er is met werken ed, je hoofd maakt echt overuren he?! Al die dingen die er geregeld moet worden...zo leuk en zo spannend allemaal!!!

xx

nou moeders voor moeders is geweest. De test was echt meteen positief! Ik kreeg allemaal leuke cadeautjes etc.. begin hierdoor steeds meer te voelen dat het echt zo is..
ik werk in de kinderopvang maar indd bij mij maakt mn hoofd ook overuren.. wil ik straks minder werken of dat niet tot hoe lang wil ik proberen door te werken tot vier of tot zes weken van te voren. etc etc.. Een ding is zeker met kerst zijn we lekker vrij! haha Als alles goed gaat! ik had vanavond een feestje en duik nu lekker mn bedje in
groetjes en ttot snel

Hi Meiden,

Ook ik ben zwanger van ons 1e kindje....super spannend, want wat moet je allemaal voelen (en wat niet?????). Moet zeggen dat ik me wel goed voel. Ben wel eerder & sneller moe en heb soms steekjes in mijn liezen en onderbuik, maar dat is het wel zo'n beetje. Ohja, mijn borsten zijn erg gevoelig!
Mijn vriend en ik zijn gister naar de huisarts geweest, maar hebben daar niet echt meer gehoord dan we al wisten. Toch was het fijn om door iemand gefeliciteerd te worden, haha!
Op 30 maart hebben we de 1e afspraak bij de verloskundige.

Met jullie ook alles goed?

X Joen

hey joen
ja spannend he! zijn jullie ook al emotioneel. vandaag en gister man ik hoefde maar een plaatje te zien van wat er groeit in mn buik of ik huil al weer of een liedje wat me eraan doet denken. Ik ben zo dankbaar.
Hey joen ga je ook meedoen aan moeders voor moeders?
nou jullie allemaal een fijn weekend!

Terug
Bovenaan