Hej Leonie,
ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, en wat je zegt zo onwerkelijk allemaal!!
Eerst vond ik een week altijd zo voorbij gaan, nu kruipen de dagen echt voorbij....
ben nog best erg bang dat het fout zal gaan, heb jij dat ook??
Heb jij al een afspraak gemaakt voor de VK? Ik ga volgende week vrijdag bellen, dan ben ik als het goed is, net de 6 weken voorbij.
Volgende week vrijdag krijg ik ook Moeders voor Moeders langs...
Ik ben trouwens 25. In welke ronde was het bij jullie raak?
Hallo marieke,
ik heb dat ook hoor ben ontzettend onzeker. En twijfel zelfs of het echt zo is. Ben zo dankbaar en blij dat ik gewoon zwanger ben geworden. Al in de 4e ronde was het raak. Vandaag komt er een vrouw langs van moeders voor moeders. Die doet dan nog eens een testje dat vind ik wel fijn heb ik weer een bevestiging dat het echt zo is. Als die test wederom goed is bel ik volgende week de verloskundige. Dan ben ik zes weken zwanger. Volgens de huisarts iets langer maar ik had een langere cyclus dus ik denk dat ik gelijk heb. Ik probeer trouwens wel echt te genieten hoor van het zwanger zijn. Echt zo spannend allemaal wat ons te wachten staat. Bijna niemand in onze omgeving weet het. Eigenlijk wil ik het heel graag vertellen, maar iets in me zegt we wachten nog even. Waren jullie snel in verwachting of toch wat langer moeten klussen? Wat doe je voor werk etc
groetjes een onzekere leo