zwanger van een eerste kindje

Hi Leonie,

Wil wel graag meedoen aan MVM, maar ik twijfel hoe je zoiets stiekem kunt doen zonder dat de hele buurt gelijk weet dat ik zwanger ben.. Willen het liever pas vertellen na de 1e afspraak bij de Verloskundige..... Hoe doen jullie dat?
Voel me een beetje zweverig, klinkt gek... maar alsof ik dingen zeg & schrijf die niet over mij gaan, maar over iemand anders. Hahahaha.....

Liefs!

hey wat betreft m v m. Ik ben al gestart, ik woon alleen in een district dat minder bevolkt is dus dan moet je de flessen zelf naar een punt brengen en halen op een vaste dag in de week. Dus ik hoef ze niet buiten te zetten of iets dergelijks. Ze kwam bij mij alleen de eerste keer om de eerste lading kratten te brengen etc. en een zwangerschapstest te doen ook een vragenlijstje invullen. En verder krijg je alvast een paar cadeautjes. ik zet de flessen gewoon in de garage. En denk dus ook dat wij indd het aan onze ouders dit weekend wel gaan vertellen. Maar als ik een keer op visite ben of als ikaant werk ben neem ik niet die flessen mee hoor. Ik vang alles op als ik thuis ben. Ik voel me nog altijd eigenlijk best goed. Af en toe wat moe maar nog niet echt heel misselijk ofzo gelukkig

Hallo meiden!

Moeders voor Moeders komt as vrijdagochtend bij mij langs, ben echt benieuwd. Leuk die cadeautjes, ik geloof inderdaad dat het dan ook wat meer gaat leven!
Ik woon in Rotterdam, dus ik denk dat ik mijn flessen ook niet voor de deur hoef te zetten....anders vind ik het ook niet zo'n succes als de hele buurt  het al weet.
Wij willen nog even wachten me het vertellen na de eerste echo, als dat gaat lukken, hihi...weten jullie al hoe je  het gaan vertellen? Met een cadeautje oid?  

Dat zweverige gevoel ken ik helemaal, is moeilijk te beschrijven, maar ik snap het hihi..

Oh ik ben wel echt onzeker hoor, lijkt wel of mijn kwaaltjes met de dag minder worden, en dan zit ik weer van die drama verhalen op internet te lezen, moet ik ook niet doen natuurlijk... ik ben wel sneller moe. Vanmorgen zijn we boodschappen wezen doen, en naar Scheveningen geweest, en vanavond gaan we uit eten met vrienden, maar ik merk wel dat ik nu even een paar uurtjes lekker moet niksen. Dus zit even heerlijk op de bank met een dekentje, haha!
Maar goed verder niets, het gevoel in mijn buik wordt ook steeds minder, soms voel ik helemaal niets, en misselijk ben ik ook niet (meer). Dat maakt mij best wel bang eigenlijk...en gevoelige borsten, nee hoor, ook niet... nu heb ik daar nog nooit last van gehad, ook niet als ik ongesteld was of moest worden, dus dat is nog niet zo gek.

Maar het andere moment kan ik er wel weer enorm van genieten, ARRGGHHH....de tijd moet sneller gaan!!!!

Geniet van jullie weekend, en tot snel weer!!

Hoi meiden,

Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje.
Ik ben benieuwd wat het ons allemaal gaat brengen.
Ik herken die onzekerheid,gat het nog wel goed? Heb geloof ik al vier keer een zwangerschapstest gedaan, en ja hij zegt nog steeds positief!
Hoelang zijn/denken jullie nu zwanger te zijn? Ik pas 4weken en 4 dagen denk ik.
Maar wat is het moeilijk om mijn mond te moeten houden,t liefst schreeuw ik het van de daken!!

kus

hey cato,
van harte gefeliciteerd en gezellig dat je mee komt kletsen. ohw wat herkenbaar he zo blij zijn maar je toch zo onzeker voelen. ik ben nu vijf weken en 5 dagen. de tijd kruipt, en ik wil iedereen zo graag verblijden met dit geweldige nieuws Ik weet niet hoe lang ik het nog ga uithouden het geheim te houden. Ik kan ook echtniet wachten om met een buik rond te paraderen. Hoe zal ik eruit zien als ik echt een buik heb etc..
fijne zondag meiden

Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje. Woensdag voor het eerst een test gedaan.. die was positief, maar omdat ik het nog niet echt kon beseffen toch nog maar een test gedaan. Ik ben helemaal gelukkig en heb energie voor tien. Gister had ik wel een beetje bloed bij het afvegen, dus 's middags toch nog maar een test, en hij was nog steeds positief gelukkig.
Gister had ik wel pijn bij het plassen en nu heb ik wel wat steken in mijn onderbuik maar weet niet zo goed of het hoort of dat het een beginnende blaasontsteking is. Ik heb het allebei nog nooit gehad :)
Een spannende tijd is het zeg... ook mijn hoofd maakt overuren, maar ik probeer er vooral zoveel mogelijk van te genieten!
Ik ben trouwens 26 en volgens mij nu 6 weken zwanger.

Hi Ladygaga,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Spannend allemaal he? Ben zelf ook 6 weken zwanger van ons 1e kindje en ik herken de steken in je buik die je beschrijft. Word daar soms erg onzeker van, maar heb gehoord dat dat je baarmoeder is die oprekt. Niets om je zorgen te maken.....

Geniet ervan!

Liefs Joen

hey meiden wanneer moeten jullie naar de verloskundige... ik moet volgende week woensdag! gelukkig was ze heel lief aan te telefoon. ik had nogal een rare cyclus hiervoor waar je geen pijl op kunt trekken. volgens de berekeningen van de huisarts en verloskundige ben ik 28 okt uitgerekend. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik gelijk heb met 3 nov. maar de tijd zal het leren. Vandaar dat ik volgende week al moet komen denk ik. Want volgens hun ben ik dan al 8 weken. Ach maakt ook niet zoveel uit. Op de echo zullen ze wel zien wie er gelijk heeft.

Terug
Bovenaan