zwanger van een eerste kindje

Ha dames!
Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje, al is dit al mijn 4e zwangerschap....
Gister heb ik mijn 2e echo gehad bij de gyn en we hebben t hartje zien kloppen! Alles zag er tot onze opluchting heel goed uit. En het leuke was, we hebben een dikke week kado gekregen. Ik dacht dat ik 6 wk en 3 dagen zwanger was, maar het vruchtje was al 7 wk en 5 dagen groot! Dat scheelt echt een heleboel, in de spannende eerste periode!
Ik ben net als Tammytjuh ook op 12 november uitgerekend!

Groetjes,
Karin

Hallo allemaal,

Ik ben ook zwanger van ons 1e kindje. Ik moet 9 april naar de gynaecoloog voor de 1e echo, kan niet wachten. Daar wordt er gelijk bloed afgenomen voor een controle. Laat ik ook gelijk op toxoplasmose testen. Heb wel geen kattenbak meer gedaan, maar heb 2 katten en wil dit toch getest hebben.

Kan niet wachten totdat het 9 april is. Wat kan een mens toch ongeduldig zijn dan..haha

Vandaag voor het eerst op deze forum beland en wat is dit leuk zeg om al jullie verhalen te lezen en met jullie te delen.
Ik ben dus ook zwanger van de 1ste. Hoewel ik eigenlijk sinds mijn NOD wel wist dat ik zwanger zou zijn (omdat ik zo regelmatig als ik weet niet wat ben) hebben we toch gewacht met testen tot afgelopen 1 april! En geen grap: ZWANGER gaf de test aan. Vrijdag doorgegeven aan de huisarts, druk op zoek geweest naar een VK en nu over twee weken de 1ste afspraak.
Ik vind (trouwens mijn man ook) het allemaal behoorlijk spannend, maar natuurlijk ook heel leuk :)

groetjes vcp

hoi Dames,
Voor mij en mijn vriend is het ook ons eerste kindje en we hebben vandaag de eerste echo gehad. Ik ben 8 weken en 6 dagen zwanger! Jeeee! Vind alles ontzettend spannend en voelde echt een brok in mijn keel toen ik die kleine zo zag bewegen. Oh ja ik ben 14 november uitgerekend. Ik hoop maar dat het niet een week te vroeg komt want ik ben zelf 5 november jarig
groetjes,

Hoi, ik ben ook zwanger van de 1e, en ben nu 31. (32 als de kleine komt).
In de eerste instantie dachten wij dat de kleine rond 10 november zou komen,
maar het wordt waarschijnlijk rond 21 november.
Voor ons dus geen cadeautje...
Maar goed, hij/zij maakt zelf wel uit wanneer het tijd is!

Groetjes, Roeie Klied

Hoi hoi,

Ik ben ook zwanger van onze eerste kindje.
Ik ben nu 25 jaar en 26 als ons kindje komt.
Ik ben 14 weken zwanger. Ik ben op 4 november uitgerekend.
Spannend allemaal hoor. Geen last van klachten, dan is het het allemaal heel onwerkelijk.
Pas toen ik onze kleine spruit op de echo zag bewegen werd het werkelijkheid...
Ik word mama

Terug
Bovenaan