zwanger van een eerste kindje

Hoi allemaal en van harte gefeliciteerd!

ik weet sinds een week dat ik zwanger ben. In tegenstelling tot jullie waren wij niet bezig met proberen en was het een ongeplande toevalstreffer. ( de pil vergeten...)
Maar daardoor zeker niet minder gewenst!

Vind het daardoor allemaal nog erg onwerkelijk ondanks dat ik alle kwaaltjes heb die erbij horen, ik was er totaal niet mee bezig en nu ineens zwanger.
Ik heb een inschrijvingsformulier ingevuld bij de verloskundigen kliniek en hoop deze week iets te horen zodat ik een afspraak kan maken. ( mijn huisarts zei dat het niet meer via hun loopt, maar meteen via de kliniek)
Erg spannend allemaal!

Groetjes

Kiki

Hallo a.s november mama"s

Ook ik ben van de partij.....welkom to the club haha.
Ik word ook voor het eerst mama rond 6 nov.
Het is nog zo onwerkelijk allemaal...
Vorige week ben ik erachtergekomen, dat ik in verwachting ben.
Ik heb wel 20 x de gebruiksaanwijzing van de test doorgelezen, maar toch bleek dat ik goed gelezen heb.
Toen ik het me realiseerde, waren mijn hondjes de eerste die het hoorden, want mijn manneke was op dat moment niet thuis.
Toch blijft het raar....in december gestopt met de pil en nu al in verwachting !!!
Ik had gedacht, dat het zeker een jaar ging duren.
Ik  voel me goed. Geen last van hormonen.
Alleen pijnlijke borsten , een raar gevoel in mijn buik en onderrug en ik ben sinds 4 weken al 6kg bijgekomen, ik heb voordurend honger....  

Hoi meiden,

Wat fijn dat jullie allemaal zwanger zijn. Ik ben ook zwanger, en vind het supergaaf en zoo mooi! Ook al die kwaaltjes die jullie hebben. Ik was ook wel zenuwachtig over die steekjes in mijn buik. Maar dat is dus herkenbaar, en heel normaal.

Liefs Doortje

Hey meiden,

Ook ik wil me graag toevoegen. We weten sinds een paar dagen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Ik kan echt bijna de hele dag aan niks anders denken...

In december is het bij ons heel snel mis gegaan ( 3 dagen na een positieve test), dus ben een beetje bang. Maar voel me nu echt heel anders als toen, dus denk wel dat het goed komt.

Het lijkt me heel gezellig om met zijn allen te kletsen, is ook een soort uitlaatklep. Aangezien we nog een paar weken willen wachten met vertellen, moet ik het echt aan iemand kwijt hahaha, ben echt zo`n flapuit!

Liefs Milou

Ha meiden!

Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ja dit forum is echt een perfecte uitlaatklep!!
Doortjuh; die steekjes zijn inderdaad normaal, je baarmoeder gaat oprekken, ik heb daar ook last van!
Milou; hihi ben jij ook zo'n flapuit? Lastig dan he?! Ik herken dat helemaal, wanneer willen jullie het gaan vertellen aan familie/vrienden?

Ik weet het nog niet, mijn man denkt echt dat ik tot de eerste echo mijn mond kan dichthouden. Hij zou inmiddels toch wel beter moeten weten hahaha

Ik denk dat het voor hem misschien nog wel iets moelijker is, in december was het snel misgegaan en daardoor is hij nog angstig en wil liever dan niks zeggen. Ik heb inmiddels veel meer vertrouwen erin, voel me ook meer zwanger als toen.

Denk dat ik het over 2 weken ofzo ga zeggen aan onze ouders, maar wordt moeilijk om niks te zeggen, aangezien mijn schoonmoeder om de hoek woont en we elke dag elkaar zien en ze weet dat we bezig zijn.

Moet nu nog een leuke manier bedenken.
Als alles goed gaat, dan koop ik een t-shirt van supermom met boy or girl? erop en die trek ik dan aan als ik het aan de rest van de familie/vrienden vertel.

En jullie???

Hallo allemaal,

Wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje. het is nog allemaal zeer spannend en onwerkelijk...je voelt vanalles....emotioneler, echt raar allemaal, maar vreselijk leuk!!

xxx Tink

Terug
Bovenaan