zwanger van een eerste kindje

hoi fee,
voel je nog misselijk?? wanneer gaan jullie het goede nieuws vertellen, na de echo??

Ik heb ook bijna nergens last van alleen erg pijnlijke borsten, heb ook al beetje een buikje, maar dat zijn mijn darmen die naar voren gaan liggen, heb ik gelezen. Hoop dat niemand het nog ziet... we hebben 1 april een echo dan ben ik 7 weken!! Deze is in t ziekenhuis, we waren net gestart met de MM tot ik toch spontaan (nou spontaan, veel voor gedaan) zwanger werd. Denk dat we daarna worden overgeplaatst naar de verloskundige.We gaan na de echo het aan iedereen vertellen!!
gr b

Ha meiden,
Heb een schemaatje (geprobeerd) gemaakt als iedereen die wie invullen, hebben we een makkelijk overzichtje. Als iemand nog iets wil aan veranderen..doen.
gr b

Hi Meiden,

Ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger en vind het soms nog zo onwerkelijk!   Had ik eerst nergens last van, sinds vorige week toch met vlagen behoorlijk misselijk. Ook mijn buik is enorm bol, schijnt dus door je darmen te komen? Gisteravond met een vriendin gegeten en nu bestelde ik appelsap ipv een wijntje...... Ze keek me toch een beetje raar aan. Toen ze ook nog zei: 'ben ik nou gek of zijn je borsten groter' kon ik het niet goed meer verborgen houden.... Heb t dus verteld..... Ga het nu ook aan ouders en schoonouders vertellen, want blijkbaar valt t toch meer op dan ik gedacht had :)

Lekker dagje was t vandaag! Word zo blij van dit lente weer

Tot later!

X Joen

quote: bonbon80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2009 18:26:14'));

Naam
leeftijd
hoeveel
uitgeteld

bonbon
28
eerste
18 Nov. 09

Joen78
30
eerste
3 november 2009

Hoi allemaal,
Ja ik ben ook zwanger van de eerste, was al wel eerder zwanger maar die ging mis in week 10, kan er nu prima op terugkijken en het zien als een generale repetitie, hihi, ik ga me toch ook maar eens aanmelden voor moeders voor moeders, het is een goede actie.
Onze ouders, broers, zussen en hartsvrienden weten het, verder wil ik eerst de eerste echo afwachten, omdat de eerste zwangerschap een miskraam was mag ik nu de eerste echo op 8,5 week hebben
spannend hoor, de week er op naar de verloskundige
ben wel heeeeeeeel moe
zettumop iedereen
liefs Puk

Terug
Bovenaan