zwanger van een eerste kindje

Hey meiden,

Bij het onderwerp Zwangerschaps-lijstje is ook al een lijst met de leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer uitgerekend, wanneer naar vk, wanneer echo. Dus als jullie het daar ook bij zetten, staat alles bij elkaar. Is misschien wel leuker. Krijgen we een heeeele lange lijst!!!

Hoe gaat het verder met iedereen?
Mijn borsten zijn ook wel wat groter en heel erg gevoelig. Als ik wat gedaan heb en ik ga daarna zitten merk ik ook wel dat ik echt moe ben. Verder heb ik vrijwel nergens last van. Gelukkig maar.
Gek he, dat mensen het dus nu al kunnen zien.. tja, dan kan je het niet meer geheim houden he. Het is ook zo leuk om het tegen iedereen te vertellen.
Wij hebben het deze week verteld en krijgen nu elke dag kaartjes in de bus. Echt super leuk allemaal dus.

Veel liefs Ladygaga

Hai allemaal,
Ik  ben 26 en  afgelopen zondag had ik een positieve test.  Het is wel heel snel want dit was onze eerste ronde. Als  ik uitga van de  eerste dag van m'n laatste menstruatie  ben ik morgen 6 weken zwanger.  
Ik heb nog niet echt kwaaltjes, maar zoals ik bij  sommigen van jullie lees kunnen  die zomaar ineens de kop opsteken (ik hoop heel stiekem dat ik misselijk word voor één dag, alleen maar voor de bevestiging. Erg he!)  
Gisteravond uiteten met vrienden die nog van niks weten. Keken me al raar aan dat ik geen wijn dronk en omdat we tappas aten kon ik er bijna niet onderuit komen om een hapje tonijntartaar te eten (is niet goed toch?) en ook heb ik een beetje chocolademousse op. Baalde hier achteraf van, van volgens mij zitten hier rauwe eieren in verwerkt??? Zijn jullie ook zo onzeker op het gebied van eten?
Liefs!

Ha Didi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!
Voor ons is het ook ons 1e kindje, zo spannend!
Maar wat eten betreft herken ik helemaal, soms denk ik wel eens dat ik er in doorsla hoor!! Vorige keer gingen wij ook met vrienden uit eten, en toen wist ik nog maar net dat ik zwanger was...en uiteindelijk heb ik iets besteld wat ik helemaal niet lekker vond... omdat ik het van de andere niet zeker wist... haha echt erg!!!! Als ik maar denk dat het niet goed is, eet ik het gewoon niet....
En wat betreft de kwaaltjes ik had eerst ook nergens last van, maar het begint nu steeds meer te komen, hang elke dag wel even boven de pot...en zooo moeee...dus kan allemaal nog komen!!!
geniet ervan!!!

Hai Marieke,

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn om te lezen dan ik niet de enige ben die zo onzeker is wat betreft eten. Ik probeer er niet in door te schieten, maar je wil het toch allemaal zo goed mogelijk doen he! Hoe ver ben jij nu? Vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk is het van korte duur!

Groetjes Didi

Hoi allemaal.

Heb dinsdag een test gedaan en ik ben zwanger!! Zo spannend!
Als ik het goed heb uitgerekend ben ik uitgeteld op 20 november!
We hadden het totaal niet verwacht, want we waren pas een maandje onveilig aan het vrijen.

Voel me supper goed, maar heb alleen erg last van jeukende rode borsten.
Dinsdag gaan we naar de dokter.

Veel liefs Ramona

hallo iedereen!

ik ben er vorige week vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben!
ben nu als het goed 5 weekjes zwanger,
vind het allemaal erg spannend, zeker omdat het allemaal nog zo pril is.
dus hoop dat het allemaal goed gaat!
het is ons eerste kindje, en alles is nog zo nieuw. dus hoop hier nog veel verhalen te lezen :)

liefs sam

Hoi Dames

Ik ben 26 en zwanger van ons eerste kindje.
Ben 12 november uitgerekend en vind het ook allemaal superspannend en herken jullie verhalen,kwaaltjes en gedachtes.

Wij hebben 14 april onze eerste afspsraak bij de VK.

Ik hoop dat we samen een mooie tijd tegemoet gaan en ervaringen kunnen delen.

liefs Tammytjuh

Terug
Bovenaan