ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!

hoi allemaal,
ik heb in 2008 al op dit forum gestaan ivm de zwangerschap van mn zoontje;hij is februari 2008 geboren.
We hebben besloten om toch  voor een 2e kindje "te gaan".
Wat bleek uit de echo; het worden er twee!!!
Haha, wel even schrikken, maar ik ben zo blij dat alles goed is.
Zijn er meer hier zwanger van een 2-ling????
Ik ben eind november uitgerekend trouwens

Hoi Wupsie,

Ik ben niet zwanger van twee, bij mij is het er echt maar één, maar ik wil je gewoon even van harte feliciteren met je zwangerschap! Geniet er lekker van!

groetjes
Sas

hoi hoi, ook ik ben zwanger maar dan van een drieling!!!

hoe ver ben je nu.....

ik ben nou 17 weken.... en alles gaat heel goed, ze groeien goed,

alleen voor mij is het wel zwaar maar ja het is niet anders he...

ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap... geniet er van..

gr wendy,
mama v joelle 2002 jordy* 2001 en nu 17 wk zwanger van een drieling...

Wupsie, wat super leuk zeg!!!! Gefeliciteerd. Kan me wel voorstellen dat je eventjes schrok hoor.

En Wendy, een drieling!! Ook erg leuk!! Begrijpelijk dat het zwaar is. Het is ook nogal wat 3 kindjes in je buik! En er ook nog 1 hebben rondlopen. Zie ook dat je een kindje verloren bent, dat is heftig zeg!

Sterkte met jullie zwangerschap!

Groetjes Tara

Hoi hoi,

ook bij mij is het er maar één, maar gewoon even een felicitatie vanaf deze kant van de pc! Geweldig! Geniet ervan en veel geluk,

groetjes Mellow

bedankt voor jullie felicitaties!!
en Wendy; jeee, 3!!! das wat.hahha of had je het een beetje verwacht, dat het een meerling zou kunnen zijn?
IK ben nu 12,1 dus nog niet zo ver als jou.Begint er al een buikje te komen?
groetjes

Hoi Wupsie

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben, net als jij,  ook zwanger van een tweeling. Ik ben nu 15 weken, het zijn mijn eerste kindjes.
Geniet er van! Groetjes Maan

Hoi Wupsie

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben, net als jij,  ook zwanger van een tweeling. Ik ben nu 15 weken, het zijn mijn eerste kindjes.
Geniet er van! Groetjes Maan

Terug
Bovenaan