ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!

Hoi Wupsie

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben, net als jij,  ook zwanger van een tweeling. Ik ben nu 15 weken, het zijn mijn eerste kindjes.
Geniet er van! Groetjes Maan

hoi maan,
leuk , dat je reageert!!
Dus je bent al wat verder.Hoe voel je je?En wist jij dat je kans had op een 2-ling, of ben je toch ook even geschrokken??
Groetjes

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben ook zwanger van een 2-ling. Ben alleen al iets verder.... vandaag 34 weken en 1 dag! Dus het eind komt in zicht!
Bij mij zijn ze er pas bij de 20 weken echo achter gekomen dat het er 2 zijn....... dat was even schrikken, maar nu vinden we het super!

Hoe voel je je?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot nu toe redelijk makkelijk door mijn zwangerschap ben heen gekomen. Niet misselijk of iets. Wel vanaf 24 weken steeds meer moe... vanaf 27 weken ben ik 60% gaan werken en gisteren heb ik mijn laatste dag gehad, dus nu lekker verlof!

Hoe voel jij je?

Liefs
Ryanne

Hoi Wupsie,

Ik wist wel dat ik kans had op een tweeling, want ik ben zwanger geworden via ivf met terugplaatsing van 2 embryo's. Maar dat ze ook ECHT allebei zouden innestelen was toch wel een (leuke) verrassing! Het was onze 3e poging alweer nl.
Ik voel me goed, wel snel moe maar weinig last van misselijkheid gehad. M'n buik begint nu ook echt zichtbaar te worden en te groeien : ) En jij?
En Ryanne, jij ook een tweeling! Voor jou zijn het inderdaad de laatste loodjes alweer. Fijn om te horen dat je eigenlijk weinig (extra) kwalen hebt gehad, dat geeft de burger moed ; ) Geniet van je zwangerschapsverlof!

Groetjes, Maan

Hoi Dames,

Hier nog een mama in blijde verwachting van een tweeling! Wij zijn pas 14 december uitgerekend.
Wij zijn via icsi (ook derde poging) zwanger geworden en wisten bij 7 weken dat we dubbel mogen gaan genieten!
Fijn om hier te lezen dat anderen het niet als super super zwaar hebben ervaren. Hier ook nog geen grote kwalen, niet misselijk en dat is toch wel heel prettig. Al wel twee kilo aangekomen omdat ik wat meer honger heb en ook meer eet.

Groetjes Bello

hoi Ryanne, Maan en Bello
leuk, zijn we al met zn 4tjes hier.
Ben blij te horen dat het zo goed gaat Ryanne.
IK begin me nu weer wat beter te voelen, op te vermoeidheid na.Was een paar maanden vrij misselijk.Heb lichamelijk belastend werk dus zal er misschien beetje mee te maken hebben.
Tot mails weer..zullen we effe echo;s erop zetten????

Terug
Bovenaan