ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!

Hallo meiden,

Vanmorgen de eerste echo gehad... eigenlijk om de termijn te bepalen.... en wat blijkt... we zijn zwanger van een een-eiige tweeling!!! Even schrikken... we hebben namelijk al  een dochtertje van 5 maanden en waren snel weer zwanger... maar dan nu van 2 !!!  Ik moet het even laten bezinken... (Ik denk al meteen heel praktisch... wat heb ik allemaal nodig? een kinderwagen voor drie?! bestaan die wel??? pfff...)

Het is allemaal nog wel heel pril, dus maar eerst afwachten of het allemaal goed gaat...

PFFFFF...

*(Maar ik ben stiekem wel heel blij hoor! ;-))

jee juffie,
kan me voorstellen dat jullie ook geschrokken zijn.
terwijl je kindje pas 5 mnd is, jee
maar gelukkig,. als alles goed is met de kleintjes is het ok he?
hoe voel je je??en hoe ver ben je?

hey juffie.

ik wilde je even laten weten dat er kinderwagens bestaan voor drielingen...

ik heb er ook 1 besteld , ik ben nu 17 weken zwanger van een drieling....

het is ook heel normaal hoor dat je zo praktisch denkt... doe ik ook.. maar het komt allemaal goed meid...

geniet er van zolang ze maar gezond zijn toch....

gr wendy

He Hallo,

Hoe is het?

Juffie: kan me voorstellen dat je meteen aan allerlei praktische zaken denkt, dat was ook mijn eerste reactie... Wij hoorden dan bij de 20 weken echo dat ik zwanger ben van 2 en we hadden al allerlei spullen aangeschaft... konden we opnieuw beginnen.
Het duurde bij mij echt even een paar dagen voordat ik het leuk vond dat we 2 kindjes in 1 keer krijgen... en jij hebt al een kleintje.... pffff.

Ik moet nu wel zeggen dat het allemaal steeds zwaarder wordt. Ben nu zo'n 18 kilo aangekomen en begin ook echt vocht vast te houden. Ik draag redelijk van voren, dus mijn rug heeft het zwaar en ik heb nu regelmatig kramp en steken onderin mijn buik.
Omdat 1 van de kleintjes het zwaar had kreeg ik regelmatig een ctg, maar daarop wees nog niks op weeenactiviteit. Dus afwachten maar. In het ziekenhuis zijn ze wel heel lief.... zodra ik het niet vertrouw of iets, mag ik meteen bellen of langskomen. Gelukkig.

Ik hoop voor jullie dat je moeheid nog een beetje wegzakt... Het komt straks 2 keer zo hard terug...

Liefs
Ryanne

Hallo dames,
allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 2/3ling zwangerschap!!
Onze meisjes zijn op 6 mei alweer 1 jaar geworden!!
Het jaar is voorbij gevlogen!

De zwangerschap was best pittig, maar als je dan die 2 kleintjes ziet ben je dat al snel vergeten!

Ik wil jullie veel sterkte wensen de komende weken/maanden!!

Mochten jullie het leuk vinden om in contact te komen, stuur maar een mailtje naar sara_1979@live.nl. dan voeg ik je toe op mijn hyves....

Groetjes,
Petra mama van Brenda en Samantha (06-05-2008)

Hallo allemaal,

Ook ik ben zwanger van een tweeling! Ook eind november uitgerekend.Afgelopen vrijdag een eerste echo gehad waar dus uiteindelijk bleek dat het om 2 kindjes gaat. Als je je instelt op 1 kindje dan is 2 toch heel even een shock. Maar gelijk iedereen verteld om het maar te laten bezinken. Vanochtend een tweede echo gehad en ja... het zijn er nog steeds 2 ;-)   En ik begin het idee steeds leuker te vinden.

Groetjes,
Esther (mama van Fabienne 2007 en Julian* 2005)

hoi esther,
dus jij bent ook wel geschrokken??hahha
Maar wij zijn er nu, na 2 weken wennen, gelukkig aan gewend.
Leuk, dan zijn we ong tegelijk uitgerekend.Hoe voel je je?
Ben je al bij de gyn. geweest?
Wupsie

Dag meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie tweeling (en drieling) zwangerschap.
Ook ik ben zwanger van een tweeling en heb net mijn 20 weken echo achter de rug. Alles ziet er super goed uit en er zijn geen afwijkingen gevonden! Bovendien groeien ze prima en zijn nu zo'n 20-21 cm. Ze lagen heel schattig lepeltje lepeltje. Wij krijgen een zoon en een dochter!!!!!
Ik ben echt superblij met deze uitkomst. Mijn buik is ook al heel flink en ik krijg van patienten al te horen; 'de laatste loodjes wegen zwaar he?!' Ze zijn verbaasd als ik zeg dat ik pas halverwege ben.
Doet iemand van jullie ook mee aan de AMFIA studie?

Groet,
Bianca, mama van Madelon (2006)

Terug
Bovenaan