zwanger van een tweeling!!

Hey Zonnetje,
Mooi he zulke echo's en dan ook nog in het voordeel zijn van extra echo's.
Fijn om te horen dat bij jullie alles goed was met de nekplooimeting. Ik zal maandag. Het lijkt mij ook leuk om elkaar op de hoogte te houden.
Konden ze het goed zien of het eeneiig is of niet. Las ergens dat dat nogal moeilijk is namelijk.

Groet tamara

Hoi Zonnetje & Stykelbargje,

Van harte gefeliciteerd met het duopak
:)! Ik hoop dat het fantastische zwangerschappen worden waar jullie driedubbel van genieten!

Liefs,
Meinke

hoi tamara,

op de echo dacht ze te zien 1 eiig,maar dan nog kunnen ze een aparte vruchtzak hebben en en eigen placenta,dat ligt eraan wanneer ze zijn gaan splitsen,ik krijg over 2 weken een echo met de gyn zelf erbij om te bepalen of het 1 of 2eiig is en als het 1 eiig is of ze dan in een aparte vruchtzak zitten.dit is wel erg belangrijk ivm de voedingsbron.en dan gaan ze ook naar het geslacht kijken! leuk!!

jij dus de 13de?ben benieuwd of ze het duidelijk bij je kunnen zien..en wil je weten wat het geslacht is?spannende tijd he?!

groetjes zonnetje

hoi meiden,

bij mijn wondertjes was de nekplooi meting keurig, bij de ene 1.3 mm en de andere 1.4 mm erg netjes dus,ik ben 26 dus er komt vast een goede kansberekening! hoe was het vandaag chris?elke keer spannend he een echo?!
hoever ben je?

nog 2 weekjes wachten en we weten hun geslacht!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Ik zou graag willen weten of het een of twee eeig is en of het gezond is maar het geslacht hoeft om mij niet. Mijn vriend wil het wel graag weten.
Het is zeker een spannende tijd. Ben jij ook zo moe. Het lijkt wel of ik hele dagen kan slapen. Wat ik voor heen nooit had trouwens.
Maandag moet ik naar de afdeling gynecologie en krijg ik een echo. Dan zien we dan weer verder. ijn vriend kan helaas niet ivm zijn werk, maar een trotse oma (mijn moeder) kon ik niet weerhouden om mee te gaan. We gaan dus lekker met zijn tweeen. Mooi moment voor moeder en dochter.
Ik hou je op de hoogte.

Groet tamara

hoi tamara,

gezondheid is het allerbelangrijkste ja!!
en het is zeker belangrijk om te weten of het 1 of 2 eiig is..maar dat hoor je bij de gyn allemaal wel! hou me maar op de hoogte.leuk dat je moeder met je mee gaat,mijn mam gaat ook een keer mee,lijkt haar geweldig om te zien.

krijg jij al een buikje en al aangekomen?
ik geen van beide..gyn vond het goed dat ik nog niks was aangekomen.
voel wel me baarmoeder als ik beetje op me buik druk.
en dan die kinderwagens...pffff al in verdiept?? wij wel,we gaan waarschijnlijk voor de easywalker.

groetjes jacq

Hey jacq,
Terug van weggeweest. Ik ben nu bezig me te verdiepen in van alles en nog wat.
Vanmorgen voor het eerst naar de gyn geweest. Ik ben nu 14 weken zwanger. Zij vertelde me dat ik te laaat ben voor een nekplooi meting en bloedtest. Er is nogal wat ruis geweest tusse de verloskundige en mij in het eerste stadium en tussen de verloskundige en de gyn in een tweede stadium. Wel een echo gehad en volgens haar was alles goed. Ze hebben beide hun eigen placenta. Wat helemaal super is en waar zij erg blij van werd idd geval. Alk szij daar blij van wordt, word ik dat ook natuurlijk. Bij mij begin je het al te zien en kan ik er niet meer omheen. Ben zelfs drie kilo afgevallen. Maar dat kan ik wel hebben. Voor de wagen struin ik even op het internet. We moeten zo ie zo al een nieuwe auto, dus daar gaat ons meeste budget naaar toe.

Ik hoop dat met jou ook alles goed gaat.

Groet Tamara

Terug
Bovenaan