zwanger van een tweeling!!

Hey Zonnetje,

Alles is goed gegaan bij de gyn.
Ze groeiden goed, zegt ze en de hartjes klonken weer als klokjes. Erg verslavend moet ik zeggen.
Volgende week gaan we voor de 20 weken echo en ik moet zeggen, IK KAN NIET WACHTEN!!!!
Verder gaat alles goed aan deze kant, bij jou ook hoop ik?

Liefs tamara

hoi tamaar,

wat fijn zulk goed nieuws!
van deze kant ook heel goed nieuws!
kindjes zijn goed gegroeid,en hartjes klonken ook weer mooi! we weten hun geslacht,meisjes!! over 3 weken heb ik de 20 weken echo,ben dan bijna 21weken zwanger.erg spannend maar ook weer leuk om ze te zien!

tot later!
liefs zonnetje

Hey zonnetje,

Even zien of het weer lukt. mocht er een paar keer niet in namelijk.
Wat geweldig zeg twee meiden. Ik denk dat die van mij boksers worden, want ze weten aardig hoe ze hun moeder van binnenuit moeten molesteren. Maar ja we dragen het met opgegheven hoofd. Het hoort erbij denk ik dan maar. En het zorgt dat vriendlief mij nog meer vertroeteld......
Wij hebben volgende week de 20 weken echo. Ik ben dan 19 weken, maar anders werd het weer zo laat. Ik hou je op de hoogte.
We hebben afgesproken, omdat mijn vriend het graag wil weten en ik niet, dat we alleen willen weten of ze van hetzelfde geslacht zijn of niet. Als dit al valt te vertellen natuurlijk.

Tot gauw en Liefs
Tamara

hoi tamaar,

het forum doet af en toe beetje vreemd he..
maar ja.
spannend he 20wk echo,ik heb hem 2 feb.
ben benieuwd of je kindjes van hetzelfde geslacht zijn,maar het gaat erom of alles gezond is natuurlijk!had je de echo vandaag las ik in een ander topic? wel schrikken trouwens dat je erge buikpijn had..die banden krijgen natuurlijk wat te verduren dus eigenlijk niet gek maar je schrikt je rot!kan ik me heel goed voorstellen!doe maar rustig aan he.

hier gaat t allemaal lekker,heb gister leuke meisjes kleertjes gekocht zo lief.
me buik heeft afgelopen week een groeispurt gehad geloof ik,haha,opeens zie je het veel beter!ben nog maar 1 kilo aangekomen.gyn zegt ach dan hebben je kindjes het goed bij je hun nemen en groeien,en ik kan het hebben.

nou laat me maar weten hoe je echo was!
tot snel.

liefs zonnetje

Hey Zonnetje,

Ik ben net weer terug van de echo.....en wat denk je...... we krijgen een zoon en een dochter!!!!!!
Weer een verassing erbij. We hadden aangegeven dat we het wilde weten als het geslacht verschillend zou zijn of het zelfde. Verschillend dus.
Volgens mij is dit vrij uniek??
Gelukkig was alles goed.
Ze heeft geen afwijkingen kunnen vinden en alles zag er goed uit.
Haha grapppig he zo'n groeispurt van de buik. Ik vond het wel grappig. Heb wel begrepen dat het na de 21e week helemaal spaans moet gaan, maar dat zien we dan wel weer.
Vandaag alleen maar goede berichten gehad en daar ging het mij om. Vooral zo na zondag...
Succes met je 20 weken echo 2 februari. Ik moet 4 feb weer naar de gyn. Eens horen hoe het dan gaat. mijn geluk kan vandaag niet meer op en het mooiste vind ik nog de schittering in de ogen van mijn vriend toen hij hoorde dat we van beide een krijgen. Dat is met geen pen te beschrijven Heerlijk gewoon.

Tot gauw.

Liefs tamara

hoi tamaar,

gefeliciteerd!wat leuk zeg een zoon en en dochter! bij 2 eiig komt dat best vaak voor geloof ik,maar erg leuk.fijn ook dat alles goed is met ze! een hele opluchting lijkt me,was je zenuwachtig?ik zou het het liefste ook nu al willen weten..en dan nog 2 weken wachten..pfff.
dus als we 21 weken zijn groeien we ineens erg?haha nou ben benieuwd!

geniet lekker van het fijne gevoel dat alles goed is!

liefs zonnetje

Hey Zonnetje,

We hebben alleen aan de ouders verteld wat we krijgen en aan niemand verder. Als mensen ons vragen wat het wordt roepen we de hele tijd dat we het niet weten. Ik hoefde ook niet heel erg nodig te weten wat het zou worden als het maar gezond zou zijn (voor zover een echo dat kan zien). Maar mijn vriend wilde het zo graag dat we het compromis hadden van hetzelfde geslacht of niet. Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat, nu ik het weet, ik er niet meer of minder om wordt. ik had het eigelijk liever niet geweten, maar ja mijn vriend moet af en toe ook eens op de voorgrond omtrend de kinderen vind ik.
Hoe is het verder bij jou?? Alles nog goed hoop ik, ik las dat je iets met harde buiken voelt of je baarmoeder. Misschien kun je het de gyn. navragen? Volgende week is je 20 weken echo toch?? Heel veel suc6 meid en tot horens.
Liefs tamara

heey tamaar,

knap dat je je mond kunt houden over het geslacht..ik wilde het het liefste aan de hele wereld vertellen haha!hebben het dan ook aan veel mensen vertelt..
ik heb dinsdag me 20wk echo..spannend!!
het gaat allemaal goed gelukkig,buik groeit lekker en heb met doppler apparaat beide hartjes gehoord een paar dagen geleden,erg mooi om het ook thuis te horen!ik wilde idd weten hoe een harde buik voelt,ik weet nu dat dat het niet is..het is waarschijnlijk me baarmoeder of de kindjes die dan daar liggen die ik voel.heb dus gelukkig nog geen harde buik gehad (al schijnt het normaal te zijn en geen kwaad te kunnen).
zo wat een verhaal weer!
ik laat je dinsdag weten hoe de echo was!

tot snel,
liefs jacq

Terug
Bovenaan