zwanger van een tweeling!!

Hey Jaqc,
Ik moet 25 februari weer naar de gyn. en we gaan dit weekend shoppen in groningen voor de babykamer en alles wat erbij komt kijken. Er zit daar een Ikea (waar ik verslingerd aan ben) en een Gardo.
Als het dan niet meer lukt stop ik ze in een sinaasappelkistje ;-).
ik heb hier op het forum gedeeld dat we een zoon en een dochter krijgen Ik kon het niet langer voor me houden. naast mijn (schoon)ouders weet nog steeds niemand het en ik wil er toch eigenlijk stiekum wel met meer mensen over spreken.
Mijn vriend heeft hvan de week voor het eerst een van de kinderen voelen schoppen, nog wel niet zo sterk, maar hij is er wel super trots op.
verder gaat alles hier zijn gangetje.
Ik laat je nog even weten of het gelukt is dit weekend of dat we er kistjes neerzetten.

Liefs Tamaar

hoi tamaar,

haha kistjes kan ook ja:)
wij hebben ook alles bij grado gekocht,ze hadden best veel leuke dingen.shop ze!!
leuk dat je vriend 1 van de kids heeft gevoelt!steeds als ik ze voel dan legt me vriend snel zn hand erop maar dan stoppen ze..hihi nu al eigenwijs!ik las je stukje ja,je hebt gelijk hoor,je moet het dan echt ff kwijt he! het is natuurlijk al heel bijzonder zwanger zijn van een tweeling dus je wilt dat graag delen.
hier ook alles zn gangetje,morgen gaan we kijken voor gordijnen en lamp voor de babykamer.dan hebben we wel zo beetje alles,nog wat kleine spulletje maar dat kan nog wel ff wachten.dinsdag mag ik weer naar de gyn en gaat me vader mee,leuk dat hij dan zn kleindochters op de echo kan zien!

fijn weekend en spreek je snel weer!
liefs jacq

hoi tamaar,

alles goed met je en de kleintjes?
nog geslaagd voor spullen?
hier alles goed!gister weer een echo gehad en de meiden groeien allebei super,nog steeds zoals een 1ling zou doen.de gyn adviseerde me om helemaal te stoppen met werken en lekker aan mezelf en de kids te denken,ook omdat ik in de zorg werk en toch dan de hele tijd loop enzo..nu over 2wk weer een echo.

hoop snel weer wat van je te horen!
liefs zonnetje

hoi tamaar,

is alles oke met jou en de kleintjes??
heb al een tijd niks van je gelezen..
ik hoop maar dat het goed gaat en ik snel wat van je hoor!

vandaag hebben we weer een echo gehad,en alles zag er weer goed uit!kindjes wegen allebei 700 gram en liggen nog steeds op schema van een 1ling!weer erg blij en gerustgesteld!
over 2 weken weer een echo.
en vrijdag laten we een 4d-echo maken,erg veel zin in!

meid ik hoop snel wat van je te horen!
liefs jacq

Hey Zonnetje,
Het heeft even geduurd voor ik het weer op kon brengen om langer achter de computer te zitten dan noodzakelijk.
Alles gaat weer redelijk rustig hier. Ben bezig mezelf aan te leren om "hoe om te gaan met zeurende pijn in mijn rug" en dan bedoel ik niet een beetje zeurend............
Alles goegegaan bij de 4d echo? het lijkt mij zo geweldig, maar mijn vriend wil er niks van weten. Te duur en we hebben nu al dubbele kosten enzo :(.
Ik zal donderdag weer naar de gyn. voor een groeiecho. zodra ik meer weet vertel ik het je meteen. Ik zal proberen me weer wat vaker te melden.
Liefs en tot gauw Tamara

hoi,

nu ben ik ook een tijdje niet geweest...
we staan ook helemaal op pagina 14..
de pretecho was erg leuk en bijzonder,heb het op dvd dus een mooi aandenken voor later!
9mrt hadik de schrik van me leven..ik kreeg een enorme bloeding..met ambulance naar het amc gelijk aan de weeenremmers gegaan (voor de zekerheid) en heb een weekje daar gelegen,de bloeding kunnen ze niet verklaren waarschijnlijk een ader gesprongen en hele gevoelige baarmoedermond,de kindjes maken het erg goed en zitten gelukkig nog lekker in me buik! bijna 29 weken nu dus das een hele geruststelling.net weer controle gehad en ze wegen al 1400 gram!! erg goed vond de gyn dat voor nog geen 29 weken.nu moet ik rust houden mag eigenlijk niks doen in huis,wel zelf drinken enzo pakken...hard aan het aftellen want over 3 weken worden ze gehaald!!

hoe gaat het met jou en je kleintjes?ook goed op gewicht?

liefs jacq

hoi,

nu ben ik ook een tijdje niet geweest...
we staan ook helemaal op pagina 14..
de pretecho was erg leuk en bijzonder,heb het op dvd dus een mooi aandenken voor later!
9mrt hadik de schrik van me leven..ik kreeg een enorme bloeding..met ambulance naar het amc gelijk aan de weeenremmers gegaan (voor de zekerheid) en heb een weekje daar gelegen,de bloeding kunnen ze niet verklaren waarschijnlijk een ader gesprongen en hele gevoelige baarmoedermond,de kindjes maken het erg goed en zitten gelukkig nog lekker in me buik! bijna 29 weken nu dus das een hele geruststelling.net weer controle gehad en ze wegen al 1400 gram!! erg goed vond de gyn dat voor nog geen 29 weken.nu moet ik rust houden mag eigenlijk niks doen in huis,wel zelf drinken enzo pakken...hard aan het aftellen want over 3 weken worden ze gehaald!!

hoe gaat het met jou en je kleintjes?ook goed op gewicht?

liefs jacq

Hey Jacq,
Fijn dat je er weer bent.
Wat spannend allemaal zeg. Gelukkig voor je dat het niks ernstigs bleek te zijn met de kleine meiden.
Mijn kleine ukkies liggen wat achter in groei, maar niets verontrustends. Ik moet nu om de twee weken naar de gyn. om ze te laten meten. Volgens haar worden het hele mooie kleine babies. Zij zal het wel weten nou.
Spannend zeg nog drie weekjes en dan heb je ze in je armen. Zijn jullie ook al klaar met de kaartjes enzo en namen natuurlijk. (even een beetje nieuwschierig hoor)
Mijn gyn. vertelde mij dat als het gaat zoals het nu gaat ik misschien de 40 weken ook nog wel een s kan gaan helan. Mooi klein en ik ga als een speer. Goed gezond en verder geen complicaties. Momenteel weeg ik 103 kilo dat betekend dat ik tot nu nog maar 10 kilo ben aangekomen. Lijkt me niet al te moeilijk om er na de bevalling weer af te krijgen.
Ik hou er voor nu weer even mee op en hoop je gauw weer te spreken.

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan