zwanger van een tweeling!!

Hey Jacq,
Hoe was je echo gisteren?? Ik ben erg nieuwschierig hoe het met jou en je kleine meiden gaat natuurlijk. Lijkt me erg leuk zo'n doppler apparaat, maar ja op sommige dingen moet bezuinigd worden en dit is er dan een van.
Ik hoop snel van je te horen hoe het was.
liefs tamara

hoi tamaar,

me echo was vandaag en helemaal goed!!
2 gezonde dochters op komst! echt alles hebben ze kunnen zien,zoo mooi!hebben zelfs vingertjes en teentjes kunnen tellen bij beide meiden.echt bijzonder om te zien hoe goed ze alles konden zien.navelstrengen en vruchtwater was ook helemaal goed.en ik heb ook een inwendige echo gekregen om me baarmoeder mond op te meten en die was mooi lang en gesloten.(te korte baarmoedermond vergroot kans op vroeggeboorte) het zijn 2 hele gemiddelde kids in lengte en gewicht.

nu genieten maar!
met jou alles goed?

liefs jacq

Hey Jacq,
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan tijdens de echo. Ik zelf was erg opgelucht toen ik hoorde dat alles goed was en was aangelegd.
Fijn om te horen dat het lekker gemiddeld is, dat zijn de mijne ook. Ik hou daar wel van Ze zijn misschien iets groter dan gemiddeld maar dat scheelde niet veel zei de echoscopiste.
Leuk hè, teentjes en vingertjes tellen. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest op vingers en teentjes als nu.
Met mij gaat verder alles goed. Ik groei als kool en al mijn energie gaat zitten in de kinderen, dat merk ik dan weer wel. Maar ja ik mag niet klagen zolang alles maar goed gaat.
Ik zal morgen weer langs de gyn. Ik hou je op de hoogte.
Oh ja ik heb me ook opgegeven voor zwangerschapsgym, het lijkt me niks, maar iedereen zegt dat het helpt. Eerst zien en dan geloven..........

Liefs en tot snel Tamaar

hoi tamaar,

ook wij waren enorm opgelucht dat alles er zo goed uitzag! was ook best zenuwachtig..nu toch weer beetje meer genieten he!
hoeveel kilo ben je al aangekomen?ik ruim 2 kilo.me buik is mooi rond ik draag echt naar voren zeg maar,maar als je zou zeggen er zit er 1 in geloof je het ook.ik voel me verder prima idd wat jij zegt erg snel moe..ik werk dan ook nog maar 2 ochtenden van 4 uur,en dat bevalt prima,kan ik smiddags lekker even rusten op de bank.doet mee echt goed!werk jij nog volledig?
ik lees wel als je terug bent van de gyn,hopelijk is weer alles goed!

liefs jacq

Hey Jacq,
Ik werk nu nog 36 uren in de week en zal nog even zien hoelang ik dit vol hou. Anders kan ik de ziekte wet vertelde mijn baas.
Gisteren weer bij de gyn. geweest en alles ziet er weer prima uit. Over drie weken moet ik terug komen en dag gaan we echt beginnen met groei-echo's enzo. Dit doen ze vanaf 24 weken en dan om de drie weken.
SPANNEND, kan haast niet wachten. Mijn gyn. zei dat het nu leuk begint te worden (voor haar dan) omdat zij nu ook meer te doen krijgt.
Ze vertelde mij ook dat ik nu nog lekker moet genieten van het feit dat ik zo mobiel ben.
Na de 24 weken zou het me nog wel eens tegen kunnen gaan vallen zo zal ik aankomen in korte periode. Hou mijn hart vast, maar dat geeft wel de druk bij vriend lief om te gaan shoppen. Dit wilde hij nog even uitstellen tot een andere keer. Kan nu dus niet meer.
De eerste aankoop is wel al binnen. Das een nieuwe auto. We hadden namelijk een peugeot 106 en met twee kleintjes gaat dat niet meer passen.
Nu hebben we een peugeot partner. hij komt maandag.......Nu al zin in.
Ik hoop dat bij jou ook alles nog goed is.
Liefs Tamara

hoi tamaar,

fijn dat weer alles goed was bij de gyn!
dus over 3 wk weer en dan groei echos om te kijken of de kindjes gelijk op blijven gaan in groei?bij mij type 2ling zw.schap komt verschil in groei bijna niet voor,dus ben benieuwd of ze dat bij mij ook doen,ik moet steeds om de 2 wk.wat fijn een nieuwe auto!de duurste aankoop hebben jullie dus al gedaan.wij hebben eigenlijk alles al gekocht,nog wat kleine spulletjes.maar hoefden dan ook geen nieuwe auto..
wat goed van je dat je nog 36 uur werkt..dat zou ik niet echt meer volhouden ben dan echt kapot van vermoeidheid.
heb jij ook af en toe last onder in je buik met lopen of als je net uit bed komt?volgens me gyn zijn dat me banden maar voelt soms vervelend.heb nu lekker vrij tot woe,heerlijk!
verder gaat alles goed!

tot snel weer!
liefs zonnetje

Hey Jacq,
ik herken het gevoel in mijn onderbuik. Net of ligt er een stuk lood in of zo. Het ligt ook steeds in de weeg het eerste uur. Als ik sta, zit of wat dan ook.
Ja de auto is binnen nu de rest nog. We moeten alles nog halen ben ik bang. Waarschijnlijk (hoop ik)hakken we dit weekend een paar belangrijke knopen door. Het zou wel fijn zijn als er vast twee bedjes zouden staan.
Ik begin 36 uur ook wel te ervaren als zwaar, maar ja ik probeer het zo lang mogelijk te rekken en ik kan ook vanuit huis werken heb ik met mijn baas geregeld. Erg prettig moet ik zeggen.
Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat het vervelende gevoel een beetje zakt. Niet om te zeuren, maar ik hoop dat onze twee iets minder druk gaaan worden. het is af en toe een hele strijd daarbinnen.
Ik hoop gauw weer van je te horen.
Liefs Tamara

hey tamaar,

dat gevoel in me onderbuik is gelukkig niet de hele tijd,vaak met wandelen,dinsdag nog maar eens vragen voor de zekerheid aan de gyn.hier ook alles goed hoor!ik voel ze nu echt schoppen ook met me hand op me buik,had ik nog niet eerder zo duidelijk gevoeld doordat me placenta aan de voorkant ligt.maar een heerlijk gevoel.haha jou placenta ligt duidelijk niet aan de voorkant en voel je alles..word alleen maar erger vrees ik voor je..ach heb je steeds bevesteging dat ze het goed maken!ik hoop ook dat je knopen kunt doorhakken want je bent best ff bezig met de babykamer en alles.wanneer moest jij nou ook alweer naar de gyn?

spreek je snel weer!
liefs jacq

Terug
Bovenaan