Zwanger van eerste kind 29 juni uitgerekend

Hoi hoi

Ben inmiddels 13 weken en 3 dagen zwanger en heb eergisteren mijn dertien weken echo gehad, alles was goed en ook de NIPT was goed!!! Heerlijk genieten van het idee dat er een kindje in mijn buik groeit… maar wel heel nieuw allemaal, is mijn eerste zwangerschap :). Bijzondere kerst?❤️??? Zijn er meer mensen rond deze datum uitgerekend??

Wat leuk, Gefeliciteerd! Gelukkig niet op die datum uitgerekend, dan zijn mijn man en moeder jarig. Wordt dan een drukke datum haha. Ik ben 12 juli uitgerekend, heb over 2 weken mijn 13weken echo. Toch wel spannend. 

Ohh wat leuk is maar twee weekjes later dan ik :)
Vond ook spannend de 13 weken echo maar was zo een lieve vrouw die het deed… vond echt een leuke ervaring!! Heel veel succes alvast voor je 13 weken echo :)

Ja, ik ben op exact dezelfde datum uitgerekend! 29 juni 2022.

Ik wacht nog wel op de uitslag van de NIPT test. Zo bijzonder, laatste kerst samen!

Gefeliciteerd!! ☺️
Hier ook zwanger van de 1e, zo spannend allemaal! Wij zijn uitgerekend op 11 juli ?

Gefeliciteerd!

Geen ervaring op dit moment maar wel exact een jaar geleden. Wat een bijzondere kerst voor ons ondanks corona. En nu vol trots de eerste kerst van ons kindje!!!

Geniet van deze dagen... die ga je hopelijk nooit meer vergeten! Lekker zwijmelen met de gedachte dat je volgend jaar een kleintje erbij hebt!

Ahh super DVS, leuk jij ook gefeliciteerd!! Iedereen btw die op deze topic reageert ???❤️???
Vind je het ook zo spannend je eerste? Alles is nog zo nieuw hè?

Terug
Bovenaan