Zwanger van eerste kind 29 juni uitgerekend

Littlegirl eerste kerst met je kindje wauw lijkt me ook mega bijzonder!! Dat is een kerst om nooit meer te vergeten zeg!!En idd het maakt Corona wel allemaal wat draaglijker hoor vind ik ?

@Lisette : Ooh ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat!Vorige week maandag laten prikken.
Inderdaad ook ons eerste kindje!Heb jij ook dat je zo snel vol zit tijdens het eten? Voel je je goed verder?

Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben nog niet zover als jullie. As donderdag weer een echo ik denk dan 11 weken te zijn. Bij de vorige echo kwam de kleine niet goed in beeld dus kon het termijn niet vastgesteld worden. Maar wel al 2 goede echo's gehad!
Is de 13 weken echo ook exact met 13 weken? Ben benieuwd!

@Oleander

Nee helaas niet, ik ben juist meer gaan eten.. en nu met deze feestdagen helemaal?? In Januari weer even terug naar normaal ?

Jaa voel me best goed eigenlijk… Ben niet misselijk geweest ofzo wat je weleens hoort… alleen wel last van hoofdpijn en buikpijn… al vanaf het begin, voel alles groeien binnen en daar is de bandenpijn ook bij gekomen ? En sinds aantal dagen jeukende tepels?

Maar verder voel ik mij gewoon goed en geniet ik volop van dit wondertje in mijn buik❤️

Heb je je 13 weken echo al ingepland staan?

@ gebruiker103606
Geloof 13 weken echo tussen de 12 en 14 weken ongeveer.. als goed is krijg je bij je termijn echo te horen dat je hem in kan plannen… zo ging het bij mij in iedergeval ?
Hopelijk laat de kleine zich donderdag wel zien? beetje camera schuw misschien? Wel fijn dat je al twee goeie echo’s gehad heb! ?

Haha ja misschien camera schuw. Ik heb redelijk wat overgewicht dus dat de echo inwendig zou zijn had ik verwacht.
Maar zelfs inwendig een slecht zichtbare echo. Kindje zat dicht tegen de baarmoeder aan en mijn darmen zaten ervoor. Dus geen idee... Maar goed nu dus een extra echo, leuk natuurlijk!

Terug
Bovenaan