Zwanger van eerste kind 29 juni uitgerekend

Ik heb een adresje gevonden in Capelle ad IJssel (wonderbabies) die blijkbaar wel open mocht.....in Barendrecht mocht hij idd ook niet doorgaan. Op woensdag de pretecho gehad waar mijn schoonzusje bij was, van de 15 minuten zeker 10 minuten zelf naar mijn mannetje mogen kijken, 5 minuten tussendoor om her geslacht te bekijken door de echoscopiste en m'n schoonzus. Zij had er een heel gender reveal feestje van gemaakt, superleuk!

Ik dacht dat ik een naam had, maar nu blijkt er toch een kind op school zo te heten....lastig hoor, als je op een school werkt met bijna 350 kinderen en je ook al 12 jaar voor de klas staat, dus heel wat namen (ook van etterbakkies?) voorbij hebt zien komen...lastige keuze hoor!! Maar heb nog zo'n 24 weken, dus komt vast goed? succes bij je geslachtsbepaling! Heb je stiekem toch een beetje een lichte voorkeur?

Ja dat is erg lastig idd weet er alles van ben kinderleidster ?

Nu de lockdown versoepelt is gaat onze pretecho van woensdag gelukkig door en dan hebben we zaterdag een gender reveal party ? Ik kan echt niet meer wachten gewoon?? Wil zoooo graag weten wat het is?

Ah echt al super lang niet gereageerd!!
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al de 20wekenecho gehad?

Wij hebben net van de week de echo gehad en we krijgen een jongen! We dachten allebei een meisje (eigenlijk iedereen in onze familie), maar gelukkig hadden we zelf geen voorkeur :)

Ben zo benieuwd hoe jullie zwangerschap verloopt!
Oja, hier 11 juli uitgerekend dus.

Hi!
Gefeliciteerd DvS met een jongetje, zo leuk! Hoor veel aankomende jongetjes, en ik mag daar zelf ook bij aansluiten :)
@LisetteLisette hoe was je gender reveal party?
Hoe voelt iedereen zich? Ik ben momenteel 24+1 weken en voel me heel goed. Het enige wat ik af en toe als last ervaar is maagzuur. Vooral bij pittig eten, waar ik stiekem wel erg van houd. Dus zo lang het nog te doen is, eet ik ook nog wel regelmatig scherp, maar wel een stuk minder. En de buik gaat langzaam ietsje in de weg zitten met voorover buigen of bukken. Maar het is allemaal nog prima te doen!

Terug
Bovenaan