Zwanger van eerste kind 29 juni uitgerekend

@gebruiker1036….

Leuk?
Ik heb 29 december weer afspraak bij de verloskundige, maar die gaat geen echo’s meer doen alleen hartje luisteren.?
En dan hadden wij voor 14 januari een geslachtsbepalings echo staan.. maar pretechos doen ze niet in de lockdown, dus die hadden ze afgezegd…. Hebben we kunnen verschuiven naar 19 januari … Moet niet de lockdown verlengd worden natuurlijk ??

En 3 februari hebben we de 20 weken echo en stel dat de pretecho van 19 januari weer afgezegd is.. krijgen we bij de 20 weken echo het geslacht ook te horen…?

Dus even afhankelijk van de lockdown…

Ow jammer dat ze geen echo maakt. Maar naar het hartje luisteren is ook erg fijn! Mijn verloskundige maakt tot 20 weken echo's.
De corona maakt het idd niet makkelijk allemaal!

In België hier net over de grens kan ik met 13.2 weken terecht voor de geslachtsbepaling. Dus eerst mijn termijn afwachten en dan inplannen. Ben erg benieuwd en we hebben nog geen naam inspiratie dus dat scheelt weer de helft als we het geslacht weten.
Mogen jullie partners wel steeds mee met de controle?

@gebruiker1036…Tot 20 weken zelfs wauw wat fijn zeg!! Nee als ik meer echo’s wil moet ik of wachten op de medische echo’s of pretecho’s doen… Maar voor pretecho’s moet eerst de lockdown voorbij zijn…Maar je komt uit België dus?? Hier mogen de partners nog mee gelukkig! Bij jou ook!
Wij hebben al namen bedacht… voor een jongen en voor een meisje een naam… zelfs al tweede namen hihi
Wat vroeg zeg voor een geslachtsbepaling is dat via de NUB? Bij ons mogen ze het niet vertellen bij de 13 weken echo… maar door de lockdown kon ze een uitzondering maken.. maar zo vroeg is maar voor 95% betrouwbaar… dus we wilden liever nog even wachten ?
Ze had het wel al gezien en wat de baby is zei ze?

Nee nee woon in Nederland maar dichtbij België, die vrouw maakt de hele dag pretechos en garandeert 100% het geslacht te bepalen. Die echo's zijn ook echt van super kwaliteit t.o.v. ziekenhuis en verloskundige moet ik zeggen.
Hier mag de partner alleen bij de belangrijkste echo's mee. Maar ligt misschien aan de verloskundige zelf?
Wat goed dat jullie al namen weten zeg! Bij de eerste waren we ook pas bij 26 weken zeker van de naam .... maar goed dat zijn de mooie dingen dus prima om daar wat langer mee bezig te zijn.

@gebruiker1036
Zou best kunnen hoor wat je zegt, dat het aan de verloskundige ligt of je partner mee kan..Waar wij de medische echo’s/pretecho’s laten doen ook mega kwaliteit beeld.. veel beter dan de verloskundige… Maar krijgen ook meer geld had ik van mijn verloskundige begrepen?

Had wel begrepen dat degene die onze 13 weken echo afnam ook enorm goed is… ze zei ook te weten wat het wordt? Maar wij wachten lekker nog even af.. hopelijk gaat de pretecho gewoon door… een echo voor de lol lijkt me ook wel is leuk tussendoor?

@Lisette: ooh wat fijn zeg!
5 januari hebben we alweer de 15 weken echo.. het gaat echt snel! Zit vandaag precies op 14 weken.

Ik merk nu dat ik weer wat meer energie krijg.
Gelukkig wat meer eetlust ook!
Nipt test is ook binnen , heb toch even gekeken nadat je zei dat jij het zo snel binnen had. Ook helemaal goed!

Die jeukende tepels komt me wel bekend voor haha!

@oleander

Wat super zeg!! Gefeliciteerd met de goeie nipt uitslag!!! Heerlijk gevoel als je weet dat dat goed zit!!!

Ik ook vandaag precies op 14 weken?? strakjes naar de verloskundige naar het hartje luisteren?

Ga je ook een 13 weken echo doen?

Wat fijn dat de nipt uitslag goed is!

Veel plezier bij de controle! Altijd ook leuk en fijn om even te mogen luisteren!

Pretechos zijn idd erg leuk. Vorige keer ook een 3d echo laten maken maar die was niet echt super als ik eerlijk ben haha.

Ik mag morgen weer, begin toch wat zenuwen te krijgen hihi. Maar niet heel erg hoor!

Terug
Bovenaan