Zwanger van eerste kind 29 juni uitgerekend

Ik vandaag weer naar het hartje mogen luisteren? Alles was weer goed??

Heel veel succes met je echo morgen gebruiker1036, hopelijk laat die zich zien?

Fijn dat het goed was!

Helaas weer onduidelijk beeld duurde ook ontzettend lang voordat ze überhaupt de kleine gevonden had. We zagen wel trappelen van benen en even later een koprol.
Maar door de locatie van baarmoeder wederom niet meetbaar dus doorverwezen naar het ziekenhuis hopen dat het daar wel lukt....

@gebruiker1036
Wat schattig zeg, een koprol!! Jij heb dus een circus baby in je buik?
Wel jammer dat die zo moeilijk te zien is!! Maar na die koprol weet je in iedergeval dat alles goed gaat?

Ziekenhuis ook betere apparatuur ? dat zal het vast lukken?

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf toevallig ook de 29e uitgerekend, maar de kans dat het eerder komt is groot ivm een eerdere maagverkleining.

Wil je weten of het een jongetje of meisje is?

Ik ben als alleenstaande zwanger geraakt, wil dus graag van alles op de hoogte zijn, zoals de (gelukkig goede) nipt-test en (eveneens goede) 13-weken echo. Donderdag, als ik 15 weken + 1 dag ben, hoor ik, als het goed is, wat het geslacht is. Kijk hier erg naar uit, al is het gissen ook leuk!

Heb je ondertussen al kraamzorg geregeld? In de zomer is het enorm druk schijnt, ik heb het gister geregeld en was er gelukkig bijtijds bij....

Succes, hopelijk voel je je oke nu in het tweede trimester? (Jij nu ook dan 14+2 dagen op de laatste dag van 2021?)

Vanmorgen in het ziekenhuis de termijn echo gehad die was wel duidelijk. Kindje was weer volop in beweging! 20 /7 is mijn datum geworden.

Heey Femke gefeliciteerd! Wat leuk zeg en spannend dat je binnenkort het geslacht weet. Wat zegt je gevoel?

Lijkt het jullie leuk om een whatsapp groepje te beginnen om over onze zwangerschap te kletsen? :) praat net iets makkelijker!

Ik zet m’n nummer hieronder even online, want we kunnen elkaar geen privé berichten sturen geloof ik.
Dan verwijder ik het bericht einde van de dag wel weer haha:
06********.Leuk!

Terug
Bovenaan